कमला सँग मेरो चिकाई अनुभव


कमलाको र मेरो अफिस एउटै घरको तेश्रो र चौथो तल्लामा थियो । एकदिन म अफिस बाट घर फर्किन मोटरसाईकल स्टार्ट गरेर हिड्नै लागेको थिए , कमला पनि अफिसबाट निस्केकी थिई । “तिमी कहाँ सम्म जाने हो बैनी?” मैले सोधे । “मैतिदेबी सम्म जाने हो म त” उनले जवाफ दिई । “हो र ? मेरो पनि त्यतै त हो नि, आउ बस, म पुराईदिन्छु” मैले भने । “पर्दैन दाई, म माईक्रो चढेर गईहाल्छु नि , हजुरलाई किन दुःख” उनले भनी । “के को दुःख नि ? एउटै बाटो हो, जाने हो , बस्ने पनि त्यतै हो । अप्ठ्यारो मान्नु पर्दैन, आउ बस ।” मैले कर गरे पछि उ जान तयार भई र पछाडी सिटमा बसी । केही बेर चुपचाप हिडेपछि मैले सोधे “तिमी को को बस्छौ यहाँ ?” उनले भनी “म, दिदी अनि दिदीको छोरा, जम्मा ३ जना” । “ए ए, अनि दिदी के गर्नुहुन्छ?” मैले पुनः सोधे । “केहि गर्नुहुन्न, घरमै बस्नु हुन्छ , भेनाजु बिदेशमा हुनुहुन्छ । छोरा यतै पढ्छ त्यै भएर” उनले भनी । यसरी नै गफ गर्दा गर्दै हामी मैतीदेबी पुग्यौ । “कता हो तिम्रो कोठा?” मैले सोधे । उनले भनि “अलि अगाडी बाट देब्रे तिर”  उनले भनेकै तिर मैले मेरो बाईक लगे अनि अलि पर पुगे पछि भनी “यही रोकिदिनु, यही हो हाम्रो कोठा” उनले छेउको रातो घर देखाउँदै भनी । बाईक रोके अनि उनी झरी र भनी “आउनुहोस न भित्र जाउँ , चिया खाएर जानु र दिदीलाई पनि भेट्नु” मैले पर्दैन भने तर उनी मान्दै मानिनन । त्यै बेला उसको दिदी पनि बाहिर आई र मलाई देखाउँदै दिदीलाई भनी “दिदी, हाम्रो अफिस देखि माथि अफिसको दाई, वहाँ पनि यतै बस्नुहुने रहेछ त्यै भएर वहाँ सँगै आको” मैले नमस्ते गरे अनि दिदीले पनि नमस्कार फर्काउनु भयो र भन्नु भयो “आउनु न त भित्रै , चिया खाएर जानु” मैले नाई भन्न सकिन र बाईक साईडमा रोके अनि म कमलाको पछि पछि लागे दिदी अगी अगी । कोठामा पुगे पछि खाट तिर देखाउँदै कमलाले भनी “यतै बस्नुहोस न, डेराको बसाई अलि साँघुरो छ , माईण्ड नगर्नु  है” “किन नि, सबैको यस्तै त हो नि । मेरो पनि यस्तै छ बसाई” भन्दै म खाट मा बसे । दिदी र कमला अर्को कोठा तिर गई चिया पकाउन , म चै यता उता टोलाउन थाले । यसो हेरेको २ वटा पेण्टी र ब्रा सुकाको रहेछ । पेण्टी पनि जाली वाला थियो, शायद त्यो पेण्टी लगाउँदा त पुती र भुत्ला सबै देखिन्थ्यो होला । मलाई उकुसमुकुस भएर आयो । कमलाले थाहा पाउला भनेर छेउमा भएको पत्रिका हेर्न थाले , यतीकै मा दिदी चिया लिएर आउनु भयो । “लिनुस चिया, मिठो नमिठो कस्तो छ पिउनुस है” चिया दिदै दिदी भुईमा बस्नु भयो । मैले चिया लिएर पिउन थाले । यतिकैमा कमला पनि प्लेटमा बिस्कुट लिएर आई अनि भनि “बिस्कुट पनि लिनुस न” मैले २ वटा बिस्कुट लिए अनि चिया बिस्कुट खान थाले । खाईसके पछि म उठे अनि “ल म लागे है त । तिमी बिहान कति बजे निस्किन्छौ अफिस जान ?” मैले सोधे । “९ बजे निस्किन्छु” उनले भनी । “तेसो भए यही अगाडी नै पर्खन त, म पनि त्यै बेला हो निस्किने , सँगै जाउँला, हुन्न ?” मैले भने । “हुन्छ नि त” उनले भनी । “ल बाई अहिले, भोलि भेटौला” भन्दै म निस्के ।


बाटो भरी केवल त्यो जालीवाला पेण्टी आँखा भरी आईरह्यो । कस्को होला त्यो ? कमलाको हो कि दिदीको भन्दै खुलदुली भयो । त्यो लगाउँदा कस्तो देखिन्छ होला भनेर सोँच्दा सोँच्दै म पनि कोठा पुगे । बाईक थन्काएर म कोठा मा छिरे अनि खाना पकाउन तरखर गरे । खाना खाईसकेर एकछिक अफिसको काम गरे अनि सुत्न तयारी गरे । ओछ्यानमा पल्टे तर निद्रा नै लागेन, केवल जालीवाला पेण्टी, कमला अनि दिदीको मात्रा तस्बीर आईरह्यो । मेरो लाँडो ठन्केर आयो नि के गरौ गरौ भयो अनि टोईलेट गएर एकचोटी छोलेर सुते । बिहान चाँडै उठेर खाना पकाए अनि खाना खाएर निस्के । कमलाको कोठा अगाडी पुगे तर कमला निस्केको थिईन । म सँग मोबाईल नम्बर पनि थिएन त्यै भएर कोठा तिर छिरे । ढोका बन्द थियो, ढकढकाए, भित्र बाट “को हो ?” भनेर दिदीले सोध्नु भयो । “दिदी म किरण” मैले भने । “ए ए, एकै छिन है, कमला तयार हुँदैछ” दिदीले भन्नु भयो । “हुन्छ” भन्दै म बाहिर नै बसे । ५ मिनेट पछि ढोका खोल्दै कमला बाहिर निस्की । कालो टाईट पैन्ट अनि रातो टी-शर्ट लाएकी कमला साँचिकै राम्री देखिएकी थिई । “सरी ल अलि ढिला भयो , जाम अब” भन्दै कमला बाटो तिर लागि । म पनि उसको पछि पछि लागे । कमलाको कण्डो हल्लिएको साह्रै रमाईलो साथ हेर्दै म पछाडी पछाडी लागे । बाईक स्टार्ट गरे, कमला पछाडी बसी, अफिस तिर लागे । बाटो अलि जाम भाकोले बाईक रोक्दै रोक्दै चलाउनु पर्यो । हिजो भन्दा आज कमला निकै टाँसिएर बसेकी थिई, जसले गर्दा ब्रेक लाउँदा उसको दुधको पोकाको अनुभव मेरो ढाँडमा भई रहेको थियो । बिस्तारै जानी जानी ब्रेक लाउन थाले , उनको दुधको पोकाको स्पर्षले मनमा उकुसमुकुस भईरहेको थियो , लाँडो ठन्केर गाह्रो भईसकेको थियो । मन सम्हाल्दै बिस्तारै अफिस पुगे अनि “बाई, भरे भेटौला है” भन्दै कमला आफ्नो अफिस तिर लागि, म पनि आफ्नो अफिस तिर लागे । दिनभरी काम गर्न मनै लागेन, कति बेला साँझ पर्छ र कमला सँग भेटौ अनि सँगै घर जाउँ भयो । साँझ पनि पर्यो अनि म पनि निस्के । तल झरेको त कमला मलाई पर्खि बसेरको रहिछे। म पनि हतार हतार बाईक निकाले अनि लाग्यौ घर तिर । आज पनि चियाको निम्तो भयो र म पनि सरासर कमलाको कोठा तिर लागे । ढोकामा चाबी लगाएको थियो । “दिदी खोई त?” मैले सोँधे । “खै कता जानु भयो, फोन गरेर सोध्छु” कमलाले भनी अनि ब्यागबाट मोबाईल निकालेर फोन गरी । “दिदी त सामान लिन भक्तपुर जानु भाको छ रे, भिनाजुले पठाउनु भएको , ८ बज्छ होला फर्किन भन्नु भयो । चाबी पनि छोड्न बिर्सनु भयो रे । के गर्ने अब त्यत्रो बेर ।” कमलाले आतिदै भनी । ‘के खोज्छस कानो, आँखो’ भने झै मनमा लडडु फुट्यो अनि मैले भने “के भो त , एकछिन मेरो कोठामा बसौ न त, हुन्न ? चिया खाउँला अनि गफ गर्दै बसौला ।” “हुन्छ , अब के गर्नु त” भन्दै उ जान तयार भई । बाईक स्टार्ट गरे, उनी बसी अनि मेरो कोठा तिर लागे । कोठामा पुगेपछि उनीलाई खाटमा नै बस भन्दै म किचन तिर लागे अनि चिया बनाएर ल्याए । म पनि उनकै छेउमा बसे अनि चिया पिउँदै गफ गर्न थाल्यौ । अफिसको कुरा गर्दा गर्दै हामी माया प्रेमको कुरा शुरु गर्यौ । “साँचि कमला, तिम्रो ब्वाईफ्रेण्ड छ कि छैन?” मैले सोधे । “छैन” मात्र भनी । “अनि तपाईको चै छ कि छैन गर्लफ्रेण्ड” उनले सोधी , मैले मेरो पनि छैन भने । यस्तै कुरा हुँदा हुँदै कमला उठी अनि “बाथरुम कता छ” भनेर सोधी । मैले हातको ईशाराले देखाए अनि उ त्यस तर्फ लागि । ५ मिनेट पछि कमला आई र दिदीलाई फोन गरी । दिदीको काम नसकेकोले अझै केहि समय लाग्ने कुरा भनी । अब के गरौ के गरौ भयो मलाई । कता कता आज कमलालाई चिक्न पाए त रमाईलो हुन्थ्यो भनेर मनमा आयो तर एकासी कसरी त्यस्तो कुरा गर्नु भनेर डर लाग्यो । “तिमीलाई एउटा कुरा सोध्छु है, नरिसाउ ल” मैले आँट गरेर भने । “सोध्नु न किन रिसाउनु नि?” उनले भनी । “म तिमीलाई मन पराउन थालेको छु, के तिमी मेरो गर्लफ्रेण्ड बन्छौ?” मैले सोँधे । उनी लजाएर केही बोलिनन, केवल चुपचाप बसी । मैले फेरि सोँधे “भनन कमला, प्लीज मेरो उत्तर देउन, म धेरै माया गर्छु तिमीलाई ।” उनी केही बोलिनन । म उठे अनि उनको छेउमा गएर बसे अनि उनको गालामा समाएर भने “भनन कमला, तिमीलाई देखे देखि मेरो मनमा केवल तिमी नै छौ ।” अझै पनि केहि बोलिनन अनि मैले उनलाई अंगालो हाले अनि उनको निधारमा किस गरे । उनी चुपचाप बसी रही । मलाई लाग्यो शायद उनी मलाई पनि मनपराउँछिन, त्यै भएर चुपचाप बसेकी । त्यसपछि मैले आँट गरेर उनको ओठमा मेरो ओठ जोडे अनि बिस्तारै किस गर्न थाले । शुरुमा त उनी बाट केहि प्रतिक्रिया आएन तर जब मैले मेरो जिब्रो उनको मुख भित्र छिराएर उनको जिब्रो खेलाउन थाले त्यसपछि उनी पनि मलाई किस गर्न थाली । यता मेरो लाँडो पनि ठन्केर आईसकेको थियो , मेरो लाँडो कमलाको पुतीको पर्खाईमा थियो । यसरी केहि बेर किस गरे पछि मैले बिस्तारै मेरो हात कमलाको दुधको पोका तिर लगे । उसको दुध लुगा बाहिर बाट माड्न थाले । कमलालाई पनि अब ईमोसन आउन थालेको थियो , उनी आँख चिम्म गरेर मलाई पनि अंगालोमा बाँध्न थालेकी थिई । बिस्तारै मैले कमलाको टीसर्ट भित्र हात छिराए अनि ब्रा माथिबाट नै दुध माड्न थाले । “टीसर्ट खोलिदिउँ” मैले सोधे । उनले केवल टाउको हल्लाई अनि मैले टीसर्ट खोलिदिए । गुलाबी कलरको ब्रा मा कमला निकै राम्री देखेकी थिई । मैले बिस्तारै ब्राको हुक खोलिदिए अनि ब्रा खोले । हतार हतार उसले आफ्नो दुबै हात ले आफ्नो दुधको पोका छोपी । “कोई त आउँदैन नि तपाईको कोठामा ? फेरि कोई आयो भने त बर्बाद हुन्छ” उनले सोधी । “कोई आउँदैन, केवल तिमी र म मात्र” मैले भने । त्यसपछि मैले उनको हात हटाए अनि दुधको निप्पल चुस्न थाले । उनलाई झन मजा आएछ बिस्तारै बिस्तारै कराउन थाली “आहहहह…… ओहहहहह….. सी…. सी……” उनको यो आवाजले मलाई झनै पागल बनायो अनि मैले बिस्तारै कमलालाई मेरो खाटमा सुताए । मैले मेरो टीसर्ट गंजी अनि पेण्ट सबै खोले अब केवल मेरो कट्टु मात्र थियो । मेरो लाँडो ठन्केर च्यातुला झै भाको थियो । त्यसपछि मैले कमलाक पेण्ट खोल्न थाले उनी चुपचाप बसी । रातो रङको पेण्टी लगाकी रहेछ मैले पेण्टी माथि बाट नै उनको पुती औलाले चलाउन थाले । अब कमला आफ्नो पुरै शरीर चलाउन थाली । शायद अब उनी पनि चिक्न तयार भई । मैले बिस्तारै उनको पेण्टी पनि खोले । उनको पुती पानीले भिजी सकेको थियो तर उनको पुतीमा एउटा पनि भुत्ला थिएन , शायद भरखरै खौरिएकी थिई । “तिमी तल पनि शेभ गर्छौ हो ? एउटा पनि रौ छैन त?” मैले सोधे । “हो, दिदी र म नै हप्तामा १ चोटी खौरिने गर्छौ । मलाई धेरै रौ मन पर्दैन” उनले भनी । त्यसपछि मैले पनि मेरो कट्टु खोले , मेरो लाँडो तडपिरहेको थियो । बिस्तारै म कमला माथि चढे अनि उसको खुट्टा फट्याएर लाँडो पुतीको मुख निर लगे । कमला आँखा चिम गरी रा थिई । उनको पुती पानीले भिजेको ले मैले बिस्तारै मेरो लाँडो उनको पुतीमा छिराउन थाले । “आहहहहहहहहह………, बिस्तारै” उनी कराउन थाली । मैले बिस्तारै बिस्तारै मेरो लाँडो पुतीमा छिराए । सबै लाँडो छिराएर एक छिन चुपचाप नहल्ली बसे । कमलाले बिस्तारै आफ्नो चाक हल्लाउन थाली । मलाई बिश्वास भयो कमला चिकाउनमा खप्पीस छे , जे हो उसलाई कसैले पहिला पनि चिकीसकेको छ भन्ने कुरामा म ढुक्क भए । त्यसपछि मैले मेरो लाँडोलाई भित्र बाहिर गर्न थाले , कमला पनि आफ्नो चाक हल्लाई हल्लाई मलाई सघाउन थाली । मैले आफ्नो स्पीड बढाउन थाले , उ पनि त्यै स्पीडमा चाक हल्लाउन थाली । मलाई च्याप्प समातेकी थिई मैले उनको टाउको मा पछाडीबाट समातेको थिए । म आफ्नो भएभरको बल लगाएर उनलाई चिक्न थाले । “अझै गर्नु , अझै गर्नु…….. अलि कस्सेर गर्नु…… भित्र सम्म गर्नु…….. मजा आयो……..” भन्दै कमला कराउन थाली । मलाई झन जोश चलेर आयो , म पनि बल गरी गरी चिक्न थाले । १५ मिनेट जति यसरी नै चिके पछि मेरो माल झर्ला झर्ला जस्तो भयो , अनि म रोकिए । “किन रोकिनु भाको , गर्नु न प्लिज” कमला ले भनी । “ल , ल” भन्दै म फेरि हल्लिन थाले । २ मिनेट जति चिके पछि मेरो माल झर्यो, उनको पुती भित्रै मेरो सबै फुँसी झारिदिए । म कमलाको पुती भित्रै लाडो राखेर उसको शरीर माथि बसे । उनी पनि चुपचाप बसीरही । ५ मिनेट जति बसे पछि म उँठे अनि कमलालाई पनि उठाए । “मेरो माया कस्तो भयो कमला” मैले सोँधे । “रमाईलो भयो, मलाई मन पर्यो । मलाई सँधै यसरी नै माया गर्नु ल, मलाई कहिले पनि नछोड्नु ल” उनले भनै । “भई हाल्छ नि , तिमी नै मेरो माया हौ” मैले उनलाई अंगालो हाल्दै भने । “ल अब फ्रेश हुने है” भन्दै हामी दुबै जना बाथरूम छिर्यौ अनि नुहाईसकेर कमलाले दिदीलाई फोन गरी, दिदी भरखर गाडीबाट झरेको भने पछि हामी दुबै जना निस्कियौ ।


कमला सँग मेरो चिकाई अनुभव कमला सँग मेरो चिकाई अनुभव Reviewed by Nepali kanchi on September 14, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.