Neighbour dai sanga chikeko youn katha

Hy mero naam pramila ra ma mero dd sanga basxu. Ma mero dd ani mero dd ko friend room partner hami sabai jana sangai basxau. Hami boudha ma basxau, mero didi restaurant ma job garnu hunxa ani ma chai aile padai gardai xu. Khasai padhna man lagdaina tara just time pass jastai education xa teai vanera matrai colz join gareki hu. Hami basne flat ma euta room khali thyo, teha koi pani thyena. Ani ekdin teha euta kta basna ayo, usko naam chai Mahesh thyo. naya neighbour Mahesh sangaa mero first vet thyo.
Aily mero age chai 22 years ko ho ani Mahesh ko age chai 25 vanda mathi ko thyo. Ali matured thyo but malai halka matured manxe nai ramro lagxa. Mero figure chai ali moto xa ani raang ani gooro xa, mero boobs ra hip chai ali thulo xa but malai baal lagdaina. Malai thulai vako ramro lagxa mero height 5ft4inch xa……. ra Mahesh laid ma dai vanthye tespaxi hamro story suru vayo. Mahesh first ma room ma auda mero vet vako thyo. Mahesh single basthyo ra call center ma kam garthyo… Malai Mahesh dai ramro lagnu hunthyo unko personality ramor theyo, bolny tarika ani afle garny kamm perffect hunthyo. Ma dai vanera bolthye but vitra vitrai malai Mahesh ekdam ramro lagthyo yesto age ma yo te samannai ho jasto lautheyo. Mahesh pani masaga ramrari bolthyo. mahesh bachelor clear thyo so malai kaile kai account ma kei problem vako bela help gardinthyo. Ma khas Mahesh lai herne bahanle matrai janthye. etikai hamro guff vayo din var ma eklai hunthye…. mahesh ko kam belka 8 baje dekhi suru hunthyo. so, diuso hami dui jana eklai hunthyo… ma ra Mahesh ekdam jiskintheu…. Malai pani Mahesh sanga thatta garna ekdam ramailo lagthyo…….. Ani Mahesh pani kaile kai hath halera jiskine garthyo, mero thai tira hath lagthyo ma praye jaso shorts ani skirt haru lagayera basthye…. mahesh lai dekhauna vaye pani ma cleavage dekhne tshirt haru lagayera basthye, usle seduce garny koi pani mauka chorthyna. Mahesh le pani mero figure haru khub notice garthyo. Mero figure ko bayan garthyo… tyo bayan sunda malai ekdam ramailo lagthyo…….. Ani akhir ma tyo din ayo jaba ma ra Mahesh ko sex vayo. Sunda ekai chin ma vaye jasto laula tara yo usko ra mero vet ko dherai din paxi vako ho. Kti manchy le afno youn anga khelako sunda achamma laula tara ma usko samjhana ma dherai choti wet vai sako thy. Ma uslai maya garthy ani usle chikam vany ni ma ho vanthy na hola. Hami din dinai jiskidai jada mahesh ra ma dherai najikiyeko theu. hami couple jastai vaisakeko theu, kura haru share garny te commen vaisakyko theyo. Ani ekdin Mahesh le malai usko room ma bolayo. Ani usle teti bela beer lyako raicha. Ani hami sangai basera drink garna thaleu. tespaxi Mahesh le mero hath samatyo ra ma uslai ekdam manparxa vanera vanyo. Ma ekxin chuplagera base, mahesh ko kura sundai base….. Ani ekxin paxi maile pani mahesh ko hath mathi hath rakhera I love you too, vane. Mahesh le malai hug garyo, maile pani mahesh lai hug gare. Ani hami najikidai ayo… hami ali close vayeu ra Mahesh le afno haat le mero kammar samatyo ani mero gala chalauna thalyo maile pani Mahesh ko harek touch ko feel garna thale. ahhhhhhhhh Tespaxi hami duitai lai k vayo kei tha vayena. etikai ma Mahesh lemalai kiss garna thalyo. Maile pani mahesko lips ma kiss garna thale.hami ekarkako lips chusna thaleu…bstarai Mahesh le jhan jor jorle mero lips suck garna thalyo.ahhhhhhhhhhhhh.malai ekdam maja auna thalyo…ahhhhhhhhhh.ani kiss garda gardai Mahesh lemeor boobs dabauna thalyo.ahhhhhhhhhhhhh usle boobs dabauda malai jhan maja ayo.ani hami kati bela naked vayeu kei tha vayena……..hami duitai naked theu…….ani Mahesh mero math chadhyo ani mero boobs suck garna thalyo. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.oooooooohhhhhhhh.maile Mahesh lai tight hug gare.ahhhhhhhhhhh.jor jorle suck garna thale.ahhhhhhhhhhhhhhhh…….mahesh ahhhhhhh I love u ahhhhhhhhhhhhhhhhhh…….ani maheshle suck gardai mero puti masalna thalyo.ahhhhhhhh mero puti bata paani niskina thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhh Ani mero puti bata paani niskiyo…ani Mahesh le mero naito ma kiss garna thalyo.kiss gardai mero puti ma gayo.ra mero puti chusna thalyo.ahhhhhhhhhhh aba malai jhan garo vayo…ahhhhh.ummmmmmmmmmmmmmm….maile Mahesh lai jhan tight hug gare.ahhhhhhhhhhh.tespaxi maheshle mero puti ma lado masalyo ani lado halna thalyo.ma jhan badi excited vaye.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.malai ekdam dukhyo ahhhhhhhhhhhhhh.jor jorle lado halyo.ahhhhhhhhhhhhhh.yo mero first tym pani thyo.bleeding pani vayo.mahesko ko bed ma mero blood pani lagyo.ani tespaxi usle chikna suru garyo…ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.hami baseko room shake huna thalyo.bed shake hunathalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.jor jorle fuck garyo…….ani 50min paxi Mahesh discharge vayo.ahhhhhhhhhhhhhhhh.
Malai dherai dukheko thyo.but malai maaja ako thyo.ani tyo tym feri 3choti hamile sex gareu………this is my story.
I hope u all like it…
Neighbour dai sanga chikeko youn katha Neighbour dai sanga chikeko youn katha Reviewed by Nepali kanchi on September 14, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.