स्तन हेर्दै चौबिस घण्टा चुसिरहु र दलिरहुँ लाग्यो [Nepali Sex Stories]

स्तन हेर्दै चौबिस घण्टा चुसिरहु र दलिरहुँ लाग्यो [Nepali Sex Stories]

म नवलपरासीमा बस्छु मेरो उमेर २७ वर्ष भयो । यो यथार्थ घटनामा आधारित कथा हो । अठार बीस लागेदेखि नै आफूलाई कौतुहलता थियो, केटीसित यौन सम्पर्क गर्दा आफू कति धेरै टिक्न सक्छु भनेर रु हस्तमैथुन गर्दा वीस पच्चिस झट्कामै झथ्र्यो । त्यसले चिन्ता बढाएको थियो । तथापी जे हुन्छ हुन्छ, स्पटमै देखिन्छ भन्दै यौन तृप्तीको लागि मेरो मनले केटीको खोज गर्न सुरु गरिसकेंको थिए । स्कुल र कलेज पढ्दा त केटीहरुले लाइन दिन्थी तर आफू अलि अध्यात्म प्रकारको मान्छे र पढ्नमा पनि अरु साथीहरुभन्दा जेहेन्दार भएकोले केटीहरुतिर रुची हुँदाहुँदा पारिवारिक वातावरणले प्रतिष्ठा त जाँदैन् भन्ने डर कहिल्यै केटीहरुसित घुलमिल गर्न मानेन । पच्चीस वर्ष कट्दा समाजिक सञ्जालमै सेक्सको चाहना दर्शाउँदै आएको थिएँ, यौन कथाहरु लेख्ने र समय समयमा पोष्टहरु गरिराख्थे । मेरो कथाहरुलाई मन पराई मेरो इमेल ।।।।।। कति महिला साथीहरुको प्रस्ताव पनि नआएको हाईन । तर मैले कसैको पनि चाहान पुरा गर्न हाल सम्म असमर्थ छु । मेरो लिंग अलि लामो र मोट्टो खालको भएर होला पोष्टसँगै फोटो राख्दा केटा साथीहरुले नै एडमीन र फेसबुक एडमीनलाई गुनासो गरिहाल्दा कैयौंदिनसम्म पोष्ट नै गर्न नसकिने गरी ब्लक हुनुपथ्र्र्यो । अचानक एक राति मोबाइलमा मिस कल आयो । राति साढे दश बजेको रहेछ । मेरो जहिले पनि राति बाह एक बजेतिर सुत्ने बानी छ । कल ब्याक गरें ।
बालाजुकी सुस्मिता पो रैछ । उनले फेसबबकबाट नम्बर पाएर कल गरेको बताईन् । उनले आफ्नो बारेमा बताइसकेपछि मैले सुस्मिताको ईच्छा सोधें । श्रीमान एकवर्षअघि विदेश गएको र तिब्र यौन सम्पर्कको चाहना पोखिन् । त्यसअघि मैले उसको फोटो नहेरिकन सम्पर्क नगर्ने स्पष्ट भने । उनले फेसबुक मैसेजमै आफ्नो फोटो पठाइन् । पाँच फिट तीन इन्च लामो सल्ल परेको जिउ थियो सुस्मिताको । साडीमा झनै सुहाउँथि । दूध साइज ३४ को थियो होला सायद हेर्दै समाईराखौ जस्तो। हेर्दे टपक्क टिपेर खाउँ खाउँ लाग्ने । दुवै जनाले सबै कुरा शेयर गरिसकेपछि कहाँ र कसरी भेट्ने कुरो मिलाएँ । उनले बालाजु नै रोजिन । म दुईदिनको समय लिएर एउटा होटेल बुक गराएँ । उनले एक रात मात्रै बस्ने बताइन् । नवालपरासिबाट बिहानै हिडे काठमाडौमा १० बजे पुग्यो । होटेल बाहिर खाना खाएर हामी होटेलमा फर्कियौं । उनले सम्भोग गर्नु अघि नुहाउने कुरो गरिन् । मैले हुन्छ भन्दा बाथरुमसम्म डो¥याइदिएँ । आफूलाई त कतिखेर चिकौं जस्तो लागीरहेको थियो । मनलाई थामेर बाथरुममा छोडेपछि उनले बाथरुम खुलै राखेर साडी, ब्लाउज र पेटिकोट खोलिन् । ब्रा र पेन्टीमा उनी मस्त देखिएकि थिइन् । उनको सम्मम परेको जिउ, ठूलो दूधको पोका र योनी बाहिर पेन्टीमाथिबाट नै उठेको भाग हेर्दै मेरो पाँच ईन्चको लिंग त पाईन्ट च्यात्दै बाहिर निस्किन खोज्यो । बाथरुममा छिर्न मन लाग्यो । आफूलाई रोकें । जिउमा पानी हाल्दै गर्दा दूधको निप्पल र तलको भुत्ला हेर्दा झनै रोमाञ्चित हुन थालें म । मनलाई थाम्नै सहिएना अचानक बाथरुममा छिरेर सुस्मितालाई पछाडीबाट ब्राबाहिरैबाट दुबै हाथले दूध बेस्सरी माड्न थालें । सुस्मिता एैया एैया सुस्केर हान्दै रोमाञ्चित हुन थालिन् ।
वर्षदिन पछि उनले कुनै जवान केटाको स्पर्श पाएर त्यसको गरेको हुनुपर्छ । ब्रा लाई खोलेर च्याप्प दूध समातें । दूध बेस्सरी माड्न थालें । उनलाई बाथरुममै सुताएँ । घुँडादेखि चुम्दै पोटिलो योनी हुँदै ठूलो दूधमा गएर रोकें । र निप्पल चुस्न थालें । हातले दूध दबाउँदै निप्पल चुसेपछि सुस्मिता बेस्सरी आवाज निकाल्न थालिन् । दूध माड्दै कहिल्यै सुस्मिताको मुखभित्र जिब्रो लगेर टंग किस खाएँ त कहिले उनको गाला चुम्दै कान तल बिस्तारै चुमें । बिस्तारै अर्को हात पेन्टीतिर लगें । पेन्टीभित्रको भुत्ला चलाउँदा उनलाई अत्यन्त आनन्द आएको रहेछ । कहिले यौनीलाई मुठीमा कस्ने त कहिले भुत्ला चलाउँदा सुस्मितालाई आफूले दिनसक्ने चरम सन्तुष्टीको कायदाहरु दर्शाउन थालें । पेन्टी भित्र हात चलाउँदै गर्दा उनले मैले लगाएको कपडा धमाधम खोल्न थालिन् । मेरी जिउ तातिसकेको थियो । मेरो सानो भाई त झनै लामो र मोट्टो हुँदै पिटनलाई आगोमा फलाम राखे झैं तातिसकेको थियो । उनले बेस्सरी चलाउन थालिन् ।
हामी बाथरुममै मच्चिन थाल्यौं । सुस्मिता त अत्यन्तै रोमाञ्चित बन्न पुगिन् । कहिले उसको दुबै दूध माड्दै त कहिले निप्पल चलाउँदा उनी जोड जोडले आवाज निकाल्न थालिन् । दूध माड्दै उनको निप्पल मुखमा राखेर बेस्सरी चुस्न थाल्यौं । सुस्मिताले कस्सेर अँगालोमा बाँधिन मलाई। मैले उसको हिप समातेर दुइ जिउ एक भए झैं टाँस्यौं । गाला, घाँटी, निधार हुँदै उसको दूधसम्म किस खाँदै गएँ । झट्ट उसले मेरो पेन्टभित्र हात छिराएर मेरो रन्किएको लिंगलाई चलाउन थालिन् । हातमा अटाउनै नसक्ने मेरो लिंगको साइज हेरेर मोरीले सधैंको लागि दिनु भनिन् । हुन्छ, तिम्रै त हो जानु भन्दै मैले उसको हो मा हो मिलाएँ । उनी चलाउन थालिन् । अझै जोडले चलाउ झनै तन्किन्छ भन्दै उसको तिघ्रातिर हात बढाएँ । तिघ्रा मिच्दै भुत्लामाथि हात फेर्दै उसको यौनीतिर हात बढाएँ । उनलाई खप्न गाहे भयो ।
मैलो झट्टै आफ्नो पेन्ट खोलेर फाले । उनको ब्रा पनि खोल्यौं । स्तन हेर्दै चौबिस घण्टा चुसिरहु र दलिरहुँ लाग्यो । भित्तामा टाँसेर एउटा खुट्टा उचाल्दै मेरो रन्किएको सानो भाई उनलाई समात्न लगाएँ । मेरो लिंगलाई चलाउँदै उनले दुई तिघ्राको बिचमा जोडिन् । प्वालमा मिल्ने बित्तिकै मैले बेस्सरी हाने । उनी जोडले चिच्याउन थालिन् । हेर्दा आधी मात्रै गएको रहेछ । श्रीमानको लाडो तीन इन्च जतिको मात्रै रहेछ र एकाध पटक चलाउँदै वा हान्दैमा स्खलित हुने सुस्मिताले सुनाईन । मैले धेरै घिउ दलेर मेरो शेरलाई तयार पारेको भन्दै सुस्मितालाई धक्का दिन थाले । उन आ आअ ऐया ऐया भन्दै बाथरुमभित्रै चिच्याउन थालिन् । मेरो स्पीड झनै बढ्यो । मेरो लिंगले उनको यौनी हुँदै पर्खाल नै फुटाउने गरी धक्का दिन थालें । उसले जोड जोडले मेरो शरीरलाई कस्न थालि । आधीभन्दा अली मात्रै बढी छिरेको देखेर मैले सुस्मिताको यौनी छेउमा औंला लगेर खुकुलो पार्ने प्रयास गरें । मोरे लिंग अली मोटो रहेकोले छिराउने गाहे भयो । र पनि मैले दम लगाउन छोडिन । औंलाले यौनी च्यात्दै हानेको त मोटो लिंग छिर्ने बित्तिकै उनले बेस्सरी ऐयायययययययययय भन्दै बोल्नै छोडिन् । करिब १० मिनेट मजि मच्चिय पछि उनले शान्तको शास फेरिन त्यस पछि दुई चार जड्का जोड्ले लगा त्यस पछि मेरो सानो भाईले पनि बमिट गरिहाल्यो म शिथिल भए । रातभरी अनलाई ५ पटक सक्म शन्तुष्टि पारे उनि मनि खुब खुशि हुदै मलाई धन्यनाद दिईन । दुवैजना एकअर्काको अंगालोमा बाँधीएर सुटेको थियो उज्यालोृ भएको पत्तै भएना । फेरी छुटिने बेलनान एक पटक गरौ न उनले भनिन् र म पनि के कम् हुन्छ भन्दै शुरु गरियो रशलिला । त्यस पछि हामी पुन अर्को पटक यस्तैका लािग भेट्ने बाचा गर्दै आ–आफ्नो बाटो लागियो ।
स्तन हेर्दै चौबिस घण्टा चुसिरहु र दलिरहुँ लाग्यो [Nepali Sex Stories] स्तन हेर्दै चौबिस घण्टा चुसिरहु र दलिरहुँ लाग्यो [Nepali Sex Stories] Reviewed by Nepali kanchi on November 22, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.