छिमेकी बहिनी एलिना सँग चिकेको कथा

म छेत्री को छोरो परे तर म पल्ला घरे एलिना लाई मन परौथे । एलिना को थर थापा मगर हो । म १२ मा पढ्छु भने एलिना १० मा पढ्दैछिन । एलिना हेर्दा जापानी गुडिया जस्तै लाग्छे । उस्लाई मन नपराउने सायद हाम्रो स्कुल मा कोही छैन । म र एलिना को सानै देखी राम्रो सम्बन्ध छ । हामी जुनै पनि बेला एक अर्काको घरमा आउन जान कुनै सन्कोच लिदैनौ । कुरा ५ महिना पहिला को हो मैले यौटा साथिले पठाको एउटा ब्लु फिल्म हेरे पछी मलाई पनि सार्हो न चिक्न मन लागेको थियो । पढाई को ध्यान छोडेर म अब चिकाई को कल्पना मा नै मस्त भुल्न थालेको थिए । मेरो लाडो पनि धेरै नै ठन्किन थालेको थियो त्यसैले म लाडोलाई च्याप्प समातेर अगाडी पछाडी गर्ने गर्थे । केहि बेर गरे पछी अलि सान्त जस्तो हुन्थ्यो । एक दिन को कुरा हो म बेड्मा नै बसेर लाडो बाहिर निकालेर हलाउदै थिए एलिना त स्वात्तै मेरो कोठामा पसी । अब म के गर्नु के नगर्नु हतार मा लाडो छोप्न्न सिरक भित्र पसे । म रातो पिरो भए । एलिना मुसुक्क हासेर त्यो दिन मेरो कोठा बाट बाहिरा निस्की । त्यस्को २-४ दिन त म नै बोल्न सकिन एलिना सँग । १ दिन फेरी एलिना मेरो कोठा मा आई अनि म सँग जिस्कन थाली । कुरै कुरा मा मैले त्यो दिन को कुरा लाई कोट्याएर सारी है भने ।उस्ले मुसुक्क हाँस्दै तपाई त जबान हुनु भयछ भन । मैले कसरी नि भने ? उस्ले भनेए तपाईं को त कती ठुलो भएछ नि त्यसैले नि भन्न थाली । मैले पनि अलि हिम्म्त गरेर भने तिमी पनि त जबान भयौ नि त हेर त तिम्रो पनि त कती ठुला ठुला भएछ । उ पनि जिस्किदै भन्न थाली ।हेर न कती न देखेको जस्तो ठुलो रे । मैले भने हेर न बाहिर बाट नै कस्तो ठुलो ठुलो देखिएको छ । हुन पनि एलिना का दुध ठुला ठुला थियो अनि सारीर को तुलना मा धेरै नै ठुलो देखिन्थ्यो । मैले कुरै कुरा मा एलिना को दुध तिर हात ले ईसारा गर्दै भने, कस्तो मजा होला है भित्र बाट नै हेर्न पाए । उ अलि पछी हट्दै मेरो बेड मा नै बसी अनि भन्न थालि, भाज्ञ मा भए हेर्नु होला नि पछी । मैले भने आज हेर्छु नि है एलिना ।म अलि सिरियस नै भएर भने किनकी मलाई एता लाडोले दुख दिईर्हेको थियो । एलिना केहि बोलिन । मैले फेरी पुना प्रस्ताब राखे । पहिला तपाईं को देखाउनु न त ।मैले भने तिमीले त पहिला नै देखी हाल्योउ नि मेरो त । नाई मैले राम्रो सङ्गा हेर्को थिईन त्यो दिन त भन्दाई उ उठ्न थाली । हुन त मलाई कहिले आफ्नो ठन्केको लाडो खोलेर कस्ले हल्लाई देला अनि लाडो कता जोतु भाई राखेको थियो । उस्ले फेरी म नै पहिला भने पछी मैले मेरो लाडो स्वात्त बाहिर निकाले । लाडो पहिला नै ठन्केर ठिनिक्क ठिन्निक्क भाई राखेको थियो । मेरो लाडो पुरै ८ ईन्ची को लामो अनि मोटो पनि थियो । २-३ दिन अगाडी सेभ पनि गरेको थिय त्यसै ले भुत्ला पनि ठोसा ठोसा आउन लागेको थियो । उ दाङग परेर हेर्न थली अनि भन्न थाली , आम्मै कती ठुलो रहेछ नि त । मेरो लाडो त झन ठिनिक्क ठिनिक्क गर्न थाल्यो । एलिना अलि नजिक आयार मेरो लाडो लाई बिस्तरै सुम्सुम्याउदै भन्न थाली किन हल्लेको हो नि ? मैले भने खोइ कतै छिर्न लाई दुलो खोजेको होला नि । उ मेरो लाडो अरु जोड्ले समाउदै छ्या कस्तो बाठो मान्छे भन्न थाली । अब मैले उस्लाई अलिक नजिक तानेर अब तिमी देखाउ न है भने । उ अलि नमाने जस्तो गरी तर मैले नै उस्को दुध मा च्याप्प कपडा बाहिर बाट नै समाते । उ पहिला त अलि अफ्ट्यारो मानी तर मैले जोड ले माड्न थाले पछी अलि सन्चो मानी । अब मैले नै उस्को टिसर्ट खोले अनि कालो ब्रा माथी बाट दुध माड्न थाले उस्ले मेरो लाडो हल्ल्लाउन थाली । मैले पुन ब्रा खोले एलिना को आहा । यहाँ म बर्णन गर्न सक्दिन त्यो सुन्दर दुध को आहा म पागल जस्तै एलिना लाई बेड मा पल्टाएर उ माथी चडेर उस्को दुध एउटा हात्ले माड्न थाले भने अर्को दुध चुस्न थाले । आहा एलिना नि अब चट्पटाउन थाली अनि आ आ आ आ आ ई ई इ ई ई ई उउ उउ गर्न थाली मैले कारीब आधा घन्टा जती ट्ङ्ग किस अनि दुध चुसेर बिताय । मेरो लाडो फुट्ला जस्तो गरी रन्केको थियो यता भने उता एलिना अलि होस बाट सम्हालिन थालेकी थिई । एलिना अब भो म जान्छु भन्न थाली । मैले अब ढिला गर्न हुँदैन भनेर अब मेरो हात सिधै एलिना को पुली मा मुसार्न थाले । केहिबेर को प्रतिकार पछी एलिना को उत्तेजना ले आकास छुन थाल्यो उ कमर मर्काउदै तला माथी गर्न थाली ।मैले पनि त्यही बेला आ उस्को पेन्टी उतारेर पुती ल्याप्प चाटे । आहा म पागल भएको थिय त्यो बेल मैलेपुतिमा एउटा औंला हालेर चाट्न थाले । अब एलिना पागल जस्तै बर्बाराउन थालेकी थिइ । यता मेरो पनि लाडो ठन्केर बेहाल थियो ।अहिले सम्म पुतिको दर्शन गर्न नपएको लाडो जुर्मुराएर दुलो खोजिरहेको थियो । मैले अलिकती थुक लगएर एलिना को पुतिमा लाडो जोते । लाडो स्वात्तै पस्यो । मैले आन्दाजा लगए एलिना ले पहिला नै सेक्स गरी सकेकी रहेछी । यो कुरा ले मलाई कुनै फरक परेन बरु सजिलो भएन अनि रगत को पनि टेन्सन भएन । मलाई भने पहिलो लाडो घुसाई ले नै स्वर्ग को अनुभुती भ्एको थियो भने अब भित्र बाहिरा गरौदा त ज्यानऐ सिरिङ्गअ हुँदै थियो । अब मैले खुब स्पिड को साथ लाडो भित्र बाहिरा गर्न थले भने एलिना को मुख मा मुख जोडेर लिप्स किस पनि गर्दै थिय । कारीब ७ -८ मिनेट भित्र एलिना कारीब ४-५ पटक झाट्का मार्दै काम्न थली । अनि हात खुट्टा ले पुरै मेरो सारीर कस्न थाली मैले भने लामो लामो मच्चाई को साथ मा जोड ले धाक्का दिन थाले । कारीब २०-२२ जोड्दार धक्का पछी मेरो लिङ बात के हो कुन्नी स्वात्त एलिना को पुती भित्र नै झार्यो, त्यस पछी १-२ पटक भन्दा धेरै धक्का दिन सकिन मैले अनि आफ्नो लाडो एलिना को पुती भित्र नै जोत्दै थकाई मार्न थाले । कारीब २ मिनेट पछी मेरो लाडो सुकेर फेरी ४ ईन्च को भो अनि लुलो पनि भो । त्यो स्वर्गिय आनन्द को अनुभुती पछी मैले एलिना को पुती हल्का चाट्दै एलिना लाई उठाए । उ पनि उठेर मेरो लाडो लाई जोर्दार किस गरेर लुगा लगाउँअ थाली । त्यो दिन हामिले १ पटक मात्रै चिक्योउ । अरु त्यस पछी का रात मा त हामिहरु सँगइ सुत्छौ । ५-७ पटक सम्म पनि चिक्छु म । एलिना लाई पनि चिक्न खुबै मन पर्छ । उनि लाई चिक्न मन लग्ने बित्तिकै मेरो कोठा म आएर मेरो लाडो चुस्न थाली हल्छे । अनि त म कहाँ खप्न सक्छु र म पनि त चिकुवा नै परे । म पनि चिकी हाल्छु ।
छिमेकी बहिनी एलिना सँग चिकेको कथा छिमेकी बहिनी एलिना सँग चिकेको कथा Reviewed by Nepali kanchi on November 22, 2017 Rating: 5

2 comments:

Powered by Blogger.