१५ बर्से जवानी को आगो…[Nepali Sex Stories]

१५ बर्से जवानी को आगो…[Nepali Sex Stories]

मेरो यो कथा ५ बर्ष पहिलेको हो त्यस बेला मेरो उमेर भर्खर १४-१५ हुन लागेको थ्यो होला। हुन त आज मेरो २० बर्षको उमेर मा पनि म त्यतिनै सुन्दर अनी कामुक छु, मेरो विवाह पनि भएको १ बर्ष भो र पनि म धेरै नै सेक्सी छु। मलाई सेक्सको चाहना धेरै नै छ । कुरा मैले पहिला नै भनी सके जब म १३-१४ को थिए तब मलाई अतिनै सेक्सको चाहना बदेको थ्यो। १४ बर्षाको उमेर मा नै मेरो शरीर हलक्क बडेको थ्यो भने स्तन पनि ठुलो र सार्हो भएको थ्यो। मेरो शरीर नै किनहो किन एक्दम तातो हुन थालेको थ्यो। मोबायल फोन मा भएका ब्लु फिल्म हेर्दा र बिभिन्न उपन्यास पढ्दा त मेरो शरीर तातेर काम्दथ्यो। त्यो बेला मलाई अती नै योन संपर्क गर्न मन लाग्थ्यो। राती सुत्ने बेलामा म सधैं नेपाली उप्न्यास पढ्ने गर्थे। म सधैं उपन्यास पढ्दा तथा मोबाईल मा फिल्म हेर्दा सधैं नाङै बनेर आफ्नो योनी तथा स्तन मा हात मुसार्ने गर्थे। किन हो किन मलाई केटा मान्छे देख्नै नहुने भएको थ्यो। लोही केटा मान्छे देखो भने सिधै गएर योन संपर्क गरु जस्तो लाग्थो। केटा मान्छेको योनाङ मेरो गुप्ताङ मा पसेको अनुभब गर्न थालदथे।्
सधैं भरी म लाई कुनै केटा ले नै योन संपर्क गरी राखेको कल्पना गरी रहन्थे।
तर पनि कुनै कोही केटा सँग संपर्क गर्ने कुनै समय मिलेको थियन। म सधैं मेरो योन अङग माडेर नै चित्त बुझाउथए। लाग्छ त्यस बेला मेरो योनिमा आगो नै बलेको थ्यो। मैले अब स्कुल को पढाई पनि राम्रो सँग पढ्न छिडी सकेको थिए। योन प्यास ले म लग्भग हिस्टेरिया को सिकार नै हुने बेला भएको थ्यो त्यो बेला। तर पनि मैले मेरो दिमाग लाई सम्हाल्दै थिए। मेरो शरीर ले मलाई धेरै नै दु:ख दिएको थ्यो। सधैं स्तन र योन अङग बल्केको जस्तो भएर धढ्कन्थ्यो। योनी बाट पानी बगी रहथ्यो। स्तन पनि सर्हो भएर टनक्क हुन्थ्यो। ज्वाला लगेको जस्तो छ टपटी हुन्थ्यो। अब मेरो दिमाग ले पनि मलाई धान्न नसक्ने भएको थ्यो तेसैले मेरो यो सम्स्या मैले मेरो सिनियर दिदी सँग भने ति दिदी त्यस्तै १७ बर्ष जती कि थीइन तर उनी धेरै नै केटा सँग योन संपर्क गरी सकेकी थीइन। जब मेरो सम्स्या तिनिले परा सुनिन ,तब उन्ले भनिन तिमीले समयमा नै भनेर धेरै न ठीक गर्योउ भनिन। नत्र धेरै योन प्यसले म पगल हुन सक्थे रे। त्यस पछी ति दिदिले १ -२ दिन मा तिम्रो समस्या ठीक गर्छु भनिन। म पनि अली शान्ता भएर बशे। ३ दिन पछी ति दिदिले स्कुल जाने समय मा स्कुल नगयर उन्को घर मा आउन भनी बोलाइन । म त्यो दिन स्कुल जाने ड्रेस्मा ति दिदिको घर मा गए। ति दिदिको बुढा बिदेस गएका हुनाले उनी घर मा एक्लाई बस्थिन। उन्को घर मा पुगेर मैले दिदी भनी बोलाय उनी हाँस्दै आ इन ।र भित्र लिएर गाई न भित्र पुगे पछी उन्ले भनिन तिम्रो योन प्यासको दबाई त्यो कोठामा छ निको नहुनु जेल सम बस्नु भन्दै हाँस्दै अर्को कोठा देखाइन। म के होला भन्दै त्यो कोठा भित्र पसे। म के त्यो कोठा म मात्रै पसेको थ्ये त्यहा बसेको १ जना केटा ले मलाई हाई भन्दै कोठाको चुक्कुल लगायो। मैले कुरा बुखी हाले मेरो दबाई यो नै हो भनेर। मलाई यो जवानी ले एती धेरै पोलेको थ्यो कि म लाई नयाँ मान्छे एक्लाई देक्दा पनि लाज अनी डर लाग्नुको सट्टा कतिखेर योन संपर्क गरी हालौ जस्तो भाको थ्यो।
त्यो केटा अग्लो गोर्हो अनी खाईलाग्दो थियो। मैले पनि हाई भनेर हात मिलाउदै यू नजिक गएर बशे। शायद त्यो केटा लाई दिदिले सबै भन्नु भाको थ्यो होला त्यो केटा ले धेरै कुरा नगरि म सँग अन्गालो मा बढीन सुरु गर्यो। आहा त्यो केटा ले मलाई च्याप समात्दा नै मेरो शरीर को कडा फुलेर आएको थ्यो। उस्ले हल्का मेरो ओठमा किस गर्यो। ओहो मेरो ओठ नै फर्फराउन थालयो। उस्ले मेरो स्तन पनि कपडा बाहिर बाट नै माड्न सुरु गरेको थ्यो। कता कता कुत्कुती लागेको हो कि के के भये जस्तो हुँदै थ्यो मलाई । मेरो ओठ चुस्दै उस्ले मेरो माथि तिरको कपडा खोल्न सुरु गर्यो। बिस्तारै म नाङो छाती मा उत्रिय। उस्ले मेरो १ स्तन च्याप्प समात्यो ।।।।। आहा।।।।।।।।। मेरो यो स्तन मा त्यो दिन कसैको हात पहिलो पटक लाग्दै थियो मेरो शरीरऐ जिङ्रिङ्ग हुने गरी कडा फुल्न थालयो अनी स्तन पनि ततो सर्हो हुँदै बल्किन थ्ल्यो। मेरो १ स्तन १ हातले मुसार्दै अर्को स्तन चुस्न थालदा त मेरो स्तन सनक्क सनक्क सन्किन थालयो अनी मलाई कता कता पिसाब आउँला जस्तो अनी आको जस्तो हुन थालयो। मेरो ज्यान नै एक्दम ज्वरो आको जस्तो तातो हुन थालयो। केही बेर उस्ले मेरो दुबइ स्तन पालो पालो खेले पछी उस्ले मेरो तल तिरका कपडा पनि बिस्तारई खोल्न थालयो। मेरो तातो थाई किस गर्दै मेरो नाईटो खेलाउदै उस्ले मेरो योनिमा हात लगयो। ।।।।। ओहो मेरो त अब दिमाग ले नै काम गर्न छोडेको जस्तो भएको थियो। उस्ले धेरै ढीला नगरि मेरो योनी चाटन थालयो। आहा म स्वोर्ग मा पुगेको अनुभुती गर्न थाले मेरो लग्भग होस हराएको थ्यो। जत्ती जती उस्ले मेरो योनी चाट्थ्यो उती उती मैले मेरो योनाङ माथि माथि उथाउदै लगेको थिए। भने मेरो योनी बाट पानी बगेको जस्तो गरी तिरिक्क तिरिक्क हुँदै पानी आउँदै थ्यो। म अब खप्न नै न सक्ने भयको थिए भने मेरो हात ले त्यो केटा को टाउको मा मुसार्दै आफु तिर तान्दै थिए। अब त्यो केटा उठेर फटा फ्याट लुगा खोल्योन र आफ्नी हात ले ठ नक्क्क ठ न्केको आफ्नो लिङग मुसार्दै म माथि चाडह्यो। उस्ले मेरो ओठ मा किस खाँदै उस्को लिङ मेरो योनिको मुख तोर दल्न थालयो।
आहा दुबइ जनाको तातो योनङ जोडीदा त पगल नै हुला जस्तो भाई रह्को थियो। मेरो सास बढेर स्या स्या गर्दै थिए अनी कहिले कहिले बेसुर मा मेरो अनेक आवाज आउँदै थ्यो। यतिकै मा त्यो केटा ले आफ्नो लिङ मेरो योनी मा छिराउन थालयो बिस्तारै टुप्पो अगाडि पछाडि गर्दै उस्ले आफ्नो लिङ ठेल्न थालयो यता मेरो भन्ले योनी बाट लगतार पनि तुरुक्क तुरुक्क गर्दै निक्लिरह्को थ्यो। योनी पनि तातो हुँदै बल्की रहेको थ्यो। यतिकै मा उस्ले आफ्नो लिङ पुरै ल्वात्त मेरो योनिमा हुल्यो यो बेला भने मलाई धेरै नि पिडा हुँदै थियो भने आनन्द पनि महसुस हुँदै थियो। अब भने उस्ले आफ्नो लिङ लाई लगतार रुपले अगाडि पछाडि गर्न थालयो। रोक्दै नरोकी उस्ले प्यात प्यात आवाज निकाल्दै धेरै बेर सँग स्पीड ले योन गरी रह्यो। उता उस्ले लगतार स्पिडा बढाउदै थ्यो भने यता मेरो पुरै शरीर नै कक्रेर अैरहेको थ्यो बिस्तारइ म बेहोस जस्ताइ हुँदै थिए उस्ले कहिले काही अली धेरै जोडले धक्का मार्दा मेरो शरीर बाट के पग्लेर निस्केको जस्तो हुँदै थ्यो। मेरो योनिले ३-४ पटक यस्तै अचम्म को झडका तथा आनन्द महसुस गर्यो। र मेरो शरीर अली हल्का जस्तो भो अनी मलाई थकाई लगेको जस्तो भो। साथै मेरो शरीर बाट भुत नै हटेको जस्तो हल्का अनी ज्यान फुरुङग भो। उस्ले पनि सके सम्म को स्पिडा र जोड लगएर क्वाछ हुने गरी लिङ योनी भित्रै रोक्यो र भित्र बाट पिच्कारी हने जस्तो गरी के हो कुन्नी निकल्यो। मेरो योनी भित्र तातो तातो पिच्कारी ले हने जस्तो भाई राखेको थ्यो। अब यू आफ्नो लिन्ङग अगाडि पछाडि गर्न छोडि म माथि नै लम्पसार सुत्यो मैले पनि समती राखे। केही बेर पछी उठेर हेर्दा त मेरो योनी बाट रगत अनी सेतो पदार्थ निक्लदै त्यो। सबै पुछेर उठे पछी मेरो शरीर नै हल्का भाई राखेको थियो। बर्षाउ देखिको मेरो योउन प्यास शान्ता भये पछी त म स्वोर्ग म नाई गएको महसुस गरी रहेको थिए। नयाँ जिन्दगी पएको जस्तो मैले मलाई यक्दमै नौलो फिलिङ गरी राखेको थिए। कुनै ठुलो बोझ बिसएको जस्तो भाई राखेको थियो।
र अन्त मा एस्तो अदभुत आनन्द को महसुस त्यो दिन भरी त्यो केटा सँग गरेर म बेलुका तिर मत्र घर फर्के।
१५ बर्से जवानी को आगो…[Nepali Sex Stories] १५ बर्से जवानी को आगो…[Nepali Sex Stories] Reviewed by Nepali kanchi on November 22, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.