भाग्यमानी छोरो – Part 67 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 4

केहि छिनमै दिपीकाले सबैलाई भनि “म नुहाउन जाँदैछु… जम्मा दुईजनालाई अवसर छ को को जाने ?” राजन र रुपेश तुरुन्तै रेडी भए र दिपीकाले दुवै जनाको लाँडो समातेर बाथरुमतिर लिएर गई । विकेश बिचमा गएर उभियो र भन्यो “कसैलाई गे सेक्स मन पर्छ भने म रेडी छु है ! दिपीका नआउँञ्जेल मेरो गाँड मराउनु मन लाग्यो !” प्रमोद लाँडो समाउँदै निस्क्यो र मैले प्रमोदलाई भने “प्रमोदको चाकमा मेरो लाँडो छिराउनु पर्*यो आज !” हाम्रो कुरा सुनेर शुभद्रालाई के भएछ कुन्नी “के नचाहिने नचाहिने कुरा गर्नुभा’को हजुरहरु ! हामी दुईजना बाँकि नै छौं त… पहिला त मलाई निकै डर लाग्याथ्यो… तर दिपीका रमाएको देखेर मलाई पनि रमाईलो लाग्यो… तर एक पटकमा तिनजना मात्र है ?” अनि रतीले आफ्नो ट्युब टप खोलेर छुट्टै टाँसेको जस्तो बुब्सलाई खेलाउँदै आफ्नो मुखमा जोडेर निपल चुस्न थाली । मैले सुभद्राको ट्युब टपलाई उसको शरिरबाट पूर्ण रुपमा अलग्याएँ र सुभद्राको पछाडी पुगेर उसको शरिरमा टाँसिदै पछाडीबाट दुबै हातले उसका बुब्स खेलाउन सुरु गरें, के सुर चढ्यो कुन्नि रती पनि आफ्नो कपडा खोलेर नाङ्गै हुँदै आइन् र सुभद्राको बुब्समा मुख जोडेर चुस्न सुरु गरिन् । विकेश पनि आफ्नो लाँडोमा थुक दलेर रतीको पछाडी आयो र चाकको दरारमा लाँडो दल्दै आफ्नो आमाको ढाडमा चुम्बन बर्साउन थाल्यो । मैले रतीलाई सुभद्रासँग छुट्याउँदै भनें “आज अरु केटाहरुसँग चिकाउनुस् हामी त छदैछौं नि अरु बेलामा पनि ! आज सुभद्राको चाकमा र मुखमा डबल डोज हान्नुपर्छ… कि कसो सुभद्रा ?” सुभद्रा उत्साहित हुँदै भनि “सक्नुहुन्छ भने ट्रिपल डोज हानेर देखाउनु न ? आज त म ननस्टप चिकाउन रेडी छु… बिहान यहाँबाट निस्कने बेलासम्म म नाङ्गै हुन्छु… जस्लाई मन लाग्छ आएर मलाई जसरी मन लाग्छ त्यसरी भोगे हुन्छ !” सुभद्राले त्यसो भन्नासाथ केटाहरु एकसेएक सुभद्राको बुब्स र पुतीमा झुण्डिन थाले ।


 


मैले सुभद्राको साथ छोडेर रतीसँग चुम्माचाटी गर्नथालें, रतीले मेरो लाँडोलाई अनवरत रुपमा खेलाउदै थिईन् । अचानक रतीले मलाई एक छेउको कुर्सीमा बसाईन् र मेरो लाँडो मुखमा हालेर चुस्न थालिन् अनि बेलाबेलामा मेरो लाँडोलाई घाँटीको जरोसम्म पुग्नेगरी मुखभित्र छिराउने कोशिस गरिन् । त्यसो गर्दा मेरो लाँडो रतीको मुखको चिप्लो र्*यालले भिज्यो र रतीले मेरो लाँडोलाई हातले मुठ्याउँदै जिब्रोले चाटेर गेडातिर पुगिन र गेडालाई मुखमा लिएर चुस्न थालिन्, गेडा चुस्दै गर्दा रतीले मेरो टाङ्ग राम्ररी फट्याएर चाकको प्वालमा जिब्रोले चाट्न सुरु गरिन् र विस्तारै आफ्नो जिब्रोलाई मेरो चाकको प्वालभित्र छिराउने कोशिस गरिन् । मलाई निकै मजा आईरहेको थियो, त्यतिकैमा राजन र रुपेश दुबै सँगै आईपुगे रतीले मेरो चाकको प्वालमा चाटेको देखेर निकै मजा लागेछ क्यार “आन्टी ! हामीलाई पनि यस्तो मजा दिलाउनु न ?”


रतीले सहजै भनिन् “म सबैलाई मजा दिलाउनकै लागि त आएकी हुँ नि, दिईहाल्छु नि ? बरु मलाई आफ्नै आमा सम्झेर चिक्नु है त सबैजनाले ?” राजनले भन्यो “आबुई आन्टी त क्या डेञ्जर, आफ्नै आमालाई पनि कसैले चिक्छ त ?” “चिक्नेले चिकिराखेकै छन्… अब मलाई चिक्दा आमालाई सम्झेर चिक्नु अनि घरमा पुगेपछी पनि आमालाई हेर्दै मलाई चिकेको सम्झिनु तिमीहरुलाई कति रोमाञ्चक लाग्नेछ… पछी कुनै दिन भेट भईएछ भने मलाई भन्नु !” “ल ल आन्टी एक पटक सोचेर हेरौंला ?” “फेरी आन्टी ! ल अब आजको दिन मलाई आमा नै भन्नु अनि तिमीहरुले सोचेको कुरा महेन्द्र अथवा विकेशलाई सुनाउनु मलाई थाहा भईहाल्छ !” मैले रतीलाई कुर्सीमा आफ्नो लाँडोमाथी बसाउँदै चाकमा लाँडो ठेल्दै भनें “लौ आमा अब मेरो लाँडोलाई चाकले ठिक पारिदिनु !” रती आफ्ना दुवै बुब्स हातले मसल्दै मेरो माथी मच्चिन थालिन् । एकछिन सम्म रतीको चाकमा चिकेपछी मैले रतीलाई केटाहरुको जिम्मा लगाएर आफू दिपीकाको छेउमा पुगेर बुब्स मसल्दै भनें “केटाहरु आमालाई चिक्ने मुडमा छन् म चाँही बहिनी चिक्ने मुडमा छु !”


अनि दिपीकालाई उचालेर उसको पुतीमा लाँडो छिराउँदै चाकको पुठ्ठालाई हातले समाएर तलमाथी गराउँदै चिक्न थालें, प्रमोद म भएठाउँ आईपुग्यो र मेरो हातमाथी आफ्नो हात राखेर दिपीकाको चाकलाई स्थिर बनाएर चाकको प्वालमा लाँडो छिराएर चिक्न थाल्यो । दिपीकाले मेरो गलामा अँगालो मारेर भनी “जति चिक्नु छ आजै चिक… भोलिदेखि त म तिमीहरुको बहिनी हो क्यारे !” मैले पनि दिपीकाको मुखमा मुख जोडेर छोड्दै भनें “आज दिपीका भालुलाई चिक्ने… भोलिदेखि दिपीका बहिनीलाई चिक्छु नि त ?” दिपीका हाँसी “तिम्रो हरेक कुरा मलाई मन पर्छ तर भोलिदेखि मेरो रेप हुनबाट जोगाउने जिम्मा तिम्रो !” निकैबेरसम्म चिकेपछी मैले दिपीकालाई छुटाएर रती र शुभद्रा भएको ठाउँमा लिएर गएँ अनि तिनैजनालाई मुख खोल्न लगाउँदै भनें “केटाहरु हो लौ फुसी मुखमा झार्ने है ?” अनि मेरो लाँडोलाई रतीको मुखमा छिराएर चुसाउन थालें, केटाहरुले पालैपालो तिनजनाको अनुहारमा फुसी झार्दै गए, मेरो लाँडोको फुसी भने शुभद्राको मुखमा झर्*यो, र हामी सबैले सुत्ने निर्णय गर्*यौं र ठूलो हलमा लगाएको बिस्तारामा गएर पल्टियौं । सुत्दा हामी सबै नाङ्गैनै सुतेका थियौं । बिहान झिसमिसेमा मेरो निद्रा खुल्दा केटाहरु उठेर तिनजनालाई चिक्न थालिसकेका थिए । मैले घडी हेरें, प्रमोदले भन्यो “साढे सात बजेतिर काम गर्ने मान्छे आउँछ, त्यो भन्दा अगाडीनै हामी रेडी हुनुपर्छ है ।“ झण्डै सात बजेसम्म मैले त्यहाँको चिकाईको माहौल हेरेर मजा लिएँ, मेरो लाँडो ठन्किएकै भएपनि घर पुगेर आमा र रुबीनालाई चिक्नका लागि आफूलाई संयम राखेर बसें । बिहानको सात बजेपछी सबैजना नुहाउने र तयार हुनतिर लागे र साढे सात बजे काम गर्ने मान्छे आएर हामीलाई अण्डा-पाउरोटी र चियाको ब्रेकफास्ट ख्वायो अनि काम गर्ने मान्छेलाई ईनाम स्वरुप पन्ध्रसय रुपैया दिएर हामी पालैपालो गरि गाडीमा काठमाण्डौ फर्कियौं । समग्रमा सोचेजस्तो नभए पनि रमाईलो रात बितेकोमा सबैजना मलाई र विकेश अनि प्रमोदलाई विशेष धन्यवाद् दिदैं दिपीका, सुभद्रा र रतीलाई पनि धन्यवाद् ज्ञापन गर्दै आ-आफ्नो मोबाईल लिएर फर्किए । बाटोमा पनि दिपीका र शुभद्रालाई विकेशले राम्रैसँग बुब्स खेलाउँदै चुस्दै रह्यो ।


 


The post भाग्यमानी छोरो – Part 67 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 4 appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 67 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 4 भाग्यमानी छोरो – Part 67 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 4 Reviewed by Nepali kanchi on October 26, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.