भाग्यमानी छोरो – Part 66 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 3

मैले राजन र रुपेशलाई आफू भएठाँउ बोलाएँ, र दुवै जना आफ्नो लाँडो हातले समाएर मुसार्दै आईपुगे अनि मैले दुवैलाई ईशाराले दिपीकाको शरिरसँग खेल्न भनें, त्यसपछि दुवै जनाले दिपीकाको बुब्स समातेर खेलाउँदै चुस्न थाले । निकैबेर दिपीकाको शरिरसँग तिनजनाले खेलेपछी मैले प्रमोदलाई ईशाराले दिपीकाको पुतीमा लाँडो छिराउन भने र प्रमोद हतारिदैं आएर दिपीकाको पुतीमा लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गर्*यो । जब मैले दिपीकाको मुखबाट आफ्नो लाँडो बाहिर निकालें, हत्तपत्त राजन र रुपेशले दिपीकाको मुखमा लाँडोले आक्रमण गरे र दिपीकाले पनि पालैपालो मुखमा लाँडो चुस्दै अर्को हातले खेलाउन सुरु गरि । मैले प्रमोदलाई पोजिशन परिवर्तन गर्नको लागि भनें र प्रमोदले बेर नलगाईकन दिपीकासँग आफूलाई छुट्याएर दिपीका बसेको ठाउँमा आफू बस्यो र फेरी दिपीकालाई पुतीभित्र लाँडो छिर्ने गरि आफूमाथी बसायो र मैले पछाडीबाट दिपीकाको चाकमा लाँडो छिराएर चिक्न थालें । स्पिकरमा मधुर संगीत गुञ्जिदैं थियो र दिपीकाको मुखबाट सकिनसकी लाँडो छिचोलेर निस्केको आवाज त्यसमा सहायक भईरहेको थियो ।


 


केहिबेरमै प्रमोद र मैले दिपीकालाई छोड्यौं र राजन र रुपेशले दिपीकालाई तुरुन्तै पुती र चाकमा चिक्न सुरु गरे, प्रमोदले दिपीकालाई लाँडो चुसाउन नपाउँदै दिपीकाको मुखमा फुसी झार्यो र मैदानबाट बाहिरियो, हर्क आफैं लाँडो मुसार्दै आईपुग्यो र प्रमोदको ठाँउ लियो र दिपीकालाई लाँडो चुसाउन सुरु गर्यो, राजनले र रुपेशले पनि तत्कालै दिपीकाको पुठ्ठामा फुसी झारिदिए । दिपीकाले हर्कको लाँडो चुस्दै पेन्टीले पुठ्ठामा लागेको फुसी पुछि र दुई औंला ठड्याएर अरु दुईजनालाई बोलाई । म राजन र रुपेशसँगै मैदानबाट बाहिरिएँ र शुभद्राको छेउमा गएर बसें । सरोज र विप्लव दिपीकाको छेउमा पुगे र बुब्स खेलाउन सुरु गरे, सुबोधले पनि दिपीकाको छेउमा पुगेर चाकमा लाँडो छिराएर चिक्दै भन्यो “मेरो ठूलो ईच्छा थियो चाकमा चिक्ने पूरा भयो ।“ भन्दै दिपीकाको चाकमा दनादन धक्का मार्न थाल्यो, सरोज दिपीकाको बुब्स खेलाउन छोडेर सुबोधलाई हटाउँदै भन्यो “मुजी तेरो ईच्छा त पुरा भयो अब मेरो पालो, तँ पुतीमा चिक् !” भन्दै दिपीकाको पोजिशन मिलाएर चाकमा मच्चिन थाल्यो । सुबोधले पनि तलबाट दिपीकाको पुतीमा कमर उचाल्दै लाँडो छिराउँदै रह्यो, विप्लव चिक्दै नचिकी दिपीकाको मुखमा फुसी झार्न सफल भयो र निराश हुँदै फर्कियो । केहिबेरमै सुबोध र सरोजले दिपीकाको मुखमा फुसी झार्न थालें, हर्क पछाडीबाट दिपीकाको चाकमा लाँडो छिराएर मच्चिन थाल्यो । सुबोध र सरोज त्यहाँबाट हटेपछी बसन्त, कमल र देवराज आईपुगे र पालैपालो दिपीकाको बुब्स खेलाउँदै लाँडो चुसाउन थाले । हर्कले निकैबेर चिकेपछी दिपीकाको चाकबाट लाँडो निकाल्यो र कमल र देवराजले दिपीकाको पुती र चाकमा तुरुन्तै लाँडो छिराएर चिक्न थालें । हर्कले दिपीकाको ओंठ पुरै सेतै बानाएर फुसी झारिदियो ।


निकै बाक्लो हर्कको फुसीलाई दिपीकाले हर्ककै लाँडोले दल्दै आफ्नो ओंठबाट भित्र जिब्रोमा लिई र मुखमा खेलाएर सबैलाई देखाएर चट्खा मार्दै निली । बुब्स खेलाउँदै गरेको बसन्तको लाँडो दिपीकाले च्याप्प समाएर खेलाउन थाली र छाला फर्काएर आफ्नो मुखमा हालेर चुस्न थाली । कमलले दिपीकाको चाकबाट लाँडो निकालेर बसन्तलाई जिम्मा लगायो अनि दिपीकाको मुखमा लाँडो ठेल्यो, अहिले भने कमलले दिपीकाको गलासम्म पुग्ने गरि लाँडो ठेल्न थालेको थियो । विकेशले उठेर लाँडो खेलाउँदै भन्यो “ओई कमल ! त्यसरी मुखमा त महेन्द्रको लाँडो मात्र पर्फेक्ट छ…” भनेर दिपीकाको छेउमा पुगेर बुब्स जोडले मसल्न सुरु गर्*यो, कमलले लाँडो बाहिर निकाल्न खोज्दा खोज्दै दिपीकाको अनुहारमा फुसी झारिदियो उता बसन्तले पनि दिपीकाको चाकमै फुसी छोडिदियो । म उठेर फेरी दिपीकाको छेउमा गएँ, अनि बसन्तले फुसी छोडेको चाकमा आफ्नो लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गरें, देवराज अझै दिपीकाको पुतीमै मस्त थियो, विकेशले देवराजलाई दिपीकाबाट छुट्यायो र मैले दिपीकाको पुतीमा लाँडो छिराएर विकेशलाई चाक छोडिदिएँ । विकेशले पनि केहिबेरमै दिपीकाको चाकमै फुसी छोडिदियो, मेरो पनि झर्ने समय भईसकेकोले दिपीकालाई भुईंमा बसाएँ अनि दिपीकाको मुखलाई ताकेर छोल्न थालें, उता देवराज पनि दिपीकाको सिउँदोमाथी आफ्नो लाँडो समातेर छोल्दै थियो । मेरो लाँडोबाट हल्का बाक्लो फुसी दिपीकाको आँखामाथी पर्नेगरि पिचकियो र देवराजले बाक्लो फुसीको धर्सो दिपीकाको सिउँदोमा कोरिदियो । मेरो लाँडोले निकै फुसी दिपीकाको नाकको डाँडीमा छोड्यो र तल बग्दै दिपीकाको नाकको टुप्पोबाट तल भुईंतिर झर्न सुरु गर्*यो । रतीले ताली बजाउँन सुरु गरिन् र त्यहाँ भएका सबैजनाले ताली बजाउन थाले ।


दिपीका उठी र एक हातले बुब्स मसल्दै र अर्को हातले पुती खेलाउँदै हल्का नाचेजस्तो गरि अनि भनि “चिक्नमा खप्पीस भनेको हर्क, विकेश, महेन्द्र र सुबोध लाग्यो मलाई त ? नेक्स्ट राउण्डमा मेरो भागमा है चारजना बाँकीले आफ्नो लागि च्वाइस गरे हुन्छ !” अनि बिचमा बसेर पुती फेस्याउँदै पुतीलाई हत्केलाले निकैबेर माडेर पिशाब फेरी र भनि “कसैलाई पिशाब लागेको छ भने मेरो शरिरमा मुते हुन्छ है ?” त्यति सुन्नासाथ सुबोध गएर दिपीकाको बुब्समा पिशाबको धारा छोड्न थाल्यो, प्रमोद पनि दिपीकाको छेउमा पुग्यो र लाँडो खेलाउँदै पिशाब निकालेर दिपीकाको ओंठमै मुत्न सुरु गर्*यो, पालैपालो विकेश र मैले बाहेक सबैले दिपीकाको शरिरमा मुते अनि म भएठाँउ आएर मेरो लाँडो खेलाउँदै भनि “मेरो राजा ! मेरो ईच्छा पुरा गरिदिएकोमा धन्यवाद्… तिमलाई चाहीँ मुत्नुपर्दैन ?” अनि मेरो लाँडो मुखमा लिएर चुस्न सुरु गरि, “छोड् जाँठी ! आउन लाग्यो !” दिपीकाले मेरो लाँडो हल्कासँग मुख खोलेर छोड्दै भनि “मेरो राजा ! म पिउन चाहन्छु तिम्रो हरेक चिज…” त्यसपछी मैले दिपीकाको मुखमा छिराएर मुत्दै भनें “लौ त्यसोभए ! दारु पिएर नपुगेको त जाँठीलाई !” अनि मेरो लाँडोबाट निस्केको पिशाब ओभरफ्लो हुँदै दिपीकाको मुखबाट झरेर बुब्स पनि पखाल्न सफल भयो ।


The post भाग्यमानी छोरो – Part 66 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 3 appeared first on Naughty Nepali.

भाग्यमानी छोरो – Part 66 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 3 भाग्यमानी छोरो – Part 66 | क्याम्पफायर ग्याङ्गब्याङ्ग – 3 Reviewed by Nepali kanchi on October 26, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.