मामाको छोरीसँग होली 5

(अनि हातले पोका मसल्दै निपल मुखमा राखेर चुस्दै गर्नथाली) ।“
नीताः “दिदी नगर्नु न ?”
रीनाः “किन ? मजा आएन !!!”
नीताः “कस्तो कस्तो भयो के ? उँ……..ह……… नगर्नु न ?”
रीनाः “ल… पर्खी… (एउटा हात उसको पेन्टीभित्र छिर्*याएर पुतीभित्र औंला छिर्*याउँदै भित्र बाहिर गर्नथाली) अब मजा आयो….”
नीताः “मजा त आयो नि दिदी…. आ……….. ह…………… तर ……?”
रीनाः “के तर…….. लाँडो नै चाहियो भनेको………..”
नीताः “छि दिदी भद्दा भाषा नबोल्नु न……. कस्तो कस्तो हुन्छ………”
रीनाः “यही भद्दा भाषाले गर्दा त मजा आउँछ नि… (रीनाले उसलाई पुरै नंग्याईदिई)”
नीताः “आह………….ऊ……… दिदी खपिनसक्नु भयो मलाई त ?”
रीनाः “पख!…….. (उसको पुतीमा जिब्रो पुर्*याउँदै) म ठिक पारिदिन्छु…….”
नीताः “ऊँ………..हुँ………….. दिदी अलि भित्र………… जो…….ड…………..ले………. ऊँ..ऊँ..हुँ… आ…ह….”
नीताः “(पाँच मिनेट पछी) ऊँ………..दि……दी……. म झर्….र्…..र्….न लागें….ओ…ऊँ……..आ….ह….”
रीनाः “मजा आयो हैन त केटी !”
नीताः “साह्रै मजा आयो नि दिदी !”
रीनाः “(पोका खेलाईदिदैं) लाँडो छिराएर गरेको भए अझै मजा आउँथ्यो नि केटी…!!!”
नीताः “अब लाँडो कहाँ खोज्न जानी त ? बाटोमा हिँड्नेलाई पुती चिलायो भन्दै हिँड्ने र ?”
रीनाः “यहीं छ नि लाँडो!!!” नीताः “कहाँ?” रीनाः “राजको के त ? आठ ईन्चको अनि मोटाई त घोडाको जस्तो छ ?”
नीताः “छ्या ! दिदी फेरी दाईकै कुरा गर्नुभो…. पाप लाग्छ… दाईसँग त !”
रीनाः “के को पाप नी ? बाहिर चिकाउँदै हिडिंस भने त भालु भनिहाल्छन् नि ? फेरी आजकालका केटाहरुले त ब्ल्याकमेल गरेर आफ्ना साथीहरु सबैको भाँडो बनाउँछन् । मेरो साथी सुनीतालाई सात जनाले एकैचोटी चिकेर बेहाल पारिदिएका थिए…”
नीताः “बाबै ! सात सात जनाको लाँडो मेरो पुतीमा पर्*यो भने त मर्छु… होला ?”
रीनाः “मर्न त के मरिन्थ्यो र ? दुई दिन उठ्न पनि सकिन्न होला ? दुई जना सम्म एकैपटक चाँहि मजानै हुन्छ । एउटा लाँडो चाकतिर एउटा पुतीमा… कस्तो पो मजा हुन्छ ! अर्को एउटा पनि थप भयो भने मुखमा ठिक्क हुन्छ । ”
नीताः “बाब्बै नि दिदी तपाईं त दुई-तिन जनासँग गर्नुहुन्छ कि क्या हो एकैपटक…?”
रीनाः “त्यस्तो भाग्य कहाँ हुनु नि… दुईटा सम्म चाँहि धेरै पटक लिएको छु । एउटा राजको र अर्को निलको… निल गएपछि चाँहि राजको लाँडो मात्रैले कहिले चाकमा कहिले पुतीमा चित्त बुझाँउछु नि…!”
नीताः “(जिब्रो टोक्दै) आम्मै दिदी आफ्नै भाईसँग पनि…?”
रीनाः “धेरै नखरा नपार…! लाँडो र पुतीको कुनै नाता हुदैन सिवाय चिकाईको !!!” नुहाईसकेर दुवै जना नाङ्गै बाथरुमबाट बाहिर आउँछन् । रीनाले ड्रेसिङ टेबलबाट लिपस्टिक निकालेर ओंठमा लगाउन थाली, अनि ओंठमा सकेर उसले अर्को पनि निकाली र खाटमा पुती फ्याँ पारेर पुतीको बाहिरी ओंठमा दल्न थाली ।
नीताः “आम्मै दिदी पुतीमा पनि !”
रीनाः “लौ ! यो केटीलाई त केहिपनि थाहा रैनछ । तेरो पुती चिल्लो चम्किलो र आकर्षक भएपो अनि चिक्ने मान्छेलाई मजा आउँछ त ! खै ! यहाँ आईज तेरो पुतीमा पनि लगाइदिन्छु बरु… (अनि नीतालाई खाटमा तानेर लडाईदिई) !”
नीताः “भो दिदी ! मलाई त लाज लाग्यो… हुन दिनुस् भो पर्दैन !”
रीनाः “धेरै नखरा नपार ! यति सामान्य कुरा त जान्न पर्*यो नि तैंले… नत्र त तेरो ब्वाईफ्रेण्डले तलाई एकपटक पनि नचिकी छोड्दिन्छ…”
नीताः “त्यो त बिहा गरेपछी लोग्नेले गर्ने हो नि…. सबैसँग कहाँ गराउँदै हिंड्छु र म !”
रीनाः “धत् केटी बिहे कहिले हुने हो कहिले… पहिले पो १५-१६ वर्षमै बिहे हुन्थ्यो र १५-१६ मै पोईले चिक्थ्यो, आजकाल त बिहे कहिले हुने ठेगान नै हुन्न? बाउ आमालाई आफैंमा चिकाचिकी गर्दा ठिक्क छ, छोरीको पुतीले लाँडो खोज्दैछ भन्ने बुझ्दैनन् !!! हेर केटी जवानीको मजा वैंश छदैं लुटिहाल्नुपर्छ, पछी चाउरी परेको पुती त कसैले फर्केर पनि हेर्दैन !”
नीताः “दिदीपनि ! त्यसोभए ब्वाईफ्रेण्ड बनाएपछी गरुम्ला नि त ?”
रीनाः “थुक्क मोरी!!! यस्तो पोटीलो ज्यान अनि सेक्सी जवानीको मजा लिन त तरुनीहरु मरिहत्ते गर्छन् तँ चाहिँ सडेर बस्… (रीनाले उसको पुतीका फाँकामा मेकअप गरिदिईसकेकी थिई) मलाई त तुरुन्तै चिकाउन मन लाग्यो… तँलाई हेर्न मन लागेको भए यही बसेर हेर… (रीनाले कम्प्युटर खोली)” नीताः “आम्मै दिदी! डेस्कटपमा पनि आफ्नै नाङ्गो फोटो!!! कसले खिचेको…?”
रीनाः “आफ्नो कम्प्युटरमा त जे राखेपनि कसलाई के मतलब !!! अनि राजले यस्ता फोटो त तरिका तरिकाको खिच्छ (रीनाले कम्प्युटरमा भिडियो अन गरेर मेरो कोठाको दृष्य निकाली र आफूले गाउन लगाई)… ल! तँ यहाँ बसेर हेर म चाँहि राजको लाँडो खान गएँ…”


 


यता मैले पनि रीनाको कोठाको भिडियो मेरो टेलिभिजनमा हेरिरहेको थिँए । म बेडमा पल्टीरहेको थिँए रीना कोठामा पसी अनि मेरो कमरको सँगै टाँसिएर बेडको छेउमा बसि । म त्यही पोजिसनमा उठें र रीनालाई अँगालोले पछाडीबाट बेरें अनि कानतिर किस खान थालें, रीना मुसुक्क मुस्काउँदै मतिर फर्किई अनि मेरो मुखमा आफ्नो मुख जोडेर लामो टङ्ग किस (झण्डै दुई मिनेटको) थाली । मैले आफ्ना हातले उसको पेट बेरें र बिस्तारै हातलाई माथि सार्दै गएँ । झण्डै पोकाको नजिक पुगेपछी मैले हत्केलाले उसको पेट सुमसुम्याउदैं फेरी टङ्ग किस दिन थालें । टङ्ग किसकै क्रममा मैले रीनाको दुवै पोका समाएर हल्कासँग निचोर्न थालें, रीनाले आफ्ना हातले मेरो टाउकोमा बेरी । यो किस सकिंदासम्म मैले रीनाको गाउनमाथिबाटै पोका मजाले खेलाउन थालिसकेको थिएँ, किस छुटेपछि मैले चोर औंलाको सहायताले रीनाको गाउन घाँटीनेरबाट काँधहुँदै तल सार्न थालें, रीनाले मलाई सहयोग गरीरहेकी थिई, उता नीता ठूल्ठूला आँखा बनाएर कम्प्युटरको स्क्रीनमा हाम्रो यौनक्रिडा हेरिरहेकी थिई । गाउनलाई तल पुर्*याएपछी कमरमाथि रीना नाङ्गै भएकि थिई र मैले उसको नाङ्गो पोकालाई घरि हल्लाउँने र घरि दबाउने अनि घरि मसल्ने र घरि घुमाउने गर्दै थिऐँ, उसको र मेरो किस चाँही निरन्तरनै चलिरहेको थियो । यता रीना मेरो कट्टुमाथिबाटै मेरो लाँडो मुसार्दै थिई । एकाएक रीनाले मेरो कट्टु सारेर आधा लाँडो बाहिर निकाली र खेलाउन थाली, मैले हल्का उठेर कट्टु पुरै तल सारिदिँए । अब म पुरै नाङ्गो थिएँ, रीनाले मेरो लाँडो हातमा लिएर खेलाउँदै मुख झुकाएर लाँडोसम्म पुर्*याई र लोलीपोप चुसे झैं गरि चुस्न थाली । मेरो मोटो लाँडो सकिनसकि चुसेको देखेर नीता एकछिन त अवाक भएर वाफ रे भन्ने किसिमको मुद्रामा पुगेकी थिई । तर मेरो लाँडोको जरासम्म चुस्ने रीनाको कोशिसले त नीता दङ्ग नै परी, यस्तो लाग्थ्यो कम्प्युटर छोडेर प्रत्यक्ष हेर्ने चाहना राख्दै थिई । झनै मैले रीनाको पोका जोडले दबाउँदा रीनाले लाँडोलाई अझै भित्र पुर्*याउने कोशिस गर्दथी, केहिबेर चुसेपछी मैले उसलाई उठाँए जसको कारण रीनाको गाउन भुईँमा सोहोरिएर गयो र ऊ पुरै नाङ्गै भई । मैले रीनालाई खाटमा सुताईदिदैं उसको खुट्टा फट्याएर पुतीमा औंला छिराईदिँए, रीनाले नीताको कोठासम्मै आवाज पुग्नेगरी आ…ह… गरि । त्यसपछी मैले एउटा हातले उसको पोका खेलाउँदै अर्को हातका औंलाले रीनाको पुतीका फाँका खोलेर जिब्रोले चाट्न थाले, मेरो जिब्रोले उसको पुतीलाई छुनासाथ रीनाले कोठालाई चिकायमान बनाउने हेतु आवाज निकालेर मलाई उक्साउन थाली । उसको एउटा पोका आफ्नै हातले निचोर्न थाली, उसको र मेरो उद्देश्य नीतालाई चिकाईको मजा असिमीत र अति आनन्ददायी हुन्छ भन्ने अनुभुति गराउनु नै थियो । हाम्रो यति कामनै नीतालाई सन्काउन काफी भैसकेको मैले अनुभव गरिरहेको थिएँ ।


केहिबेर रीनाको पुती चाटेपछीः
रीनाः “राज अब त अति भयो लाँडो छीरा न पुतीमा…”
मः “कति हतार गर्छेस् !!! अहिले तँ खलाँस भईहाल्छेस् अनि मेरो लाँडोलाई दिमाग खराब हुन्छ…? अर्को पुती पनि भए त ठिक हुन्थ्यो…!!! चुपचाप एकछीन मेरो लाँडो चुस्…!!!”
रीनाः “आजबाट त एउटा पुती थपिएको छ नि घरमा …. नीताको पुती !!!”
मः “मान्दिन होला नि त त्यसले मसँग चिकाउन…?”
रीनाः “एकचोटी ट्राई गरेपछी क्लियर भईन्छ नि !!! नभए मेरो चाकमा चिक्लास् नि त ?”
मः “खै…. छोड् अहिले मजा आईरहेको बेलामा ट्राई गर्नुभन्दा तेरै चाकमा चिक्छु। (अनि उसको चाकमा लाँडो छिराएँ, नीताले आश्चर्यचकित हुँदै आँखा नझिम्क्याई स्क्रिनमा हेरिरही, उसलाई थाहा थिएन त्यही कम्प्युटरको वेवक्यामबाट हामीले उसलाई पनि हेरिरहेका थियौं, रीनाको चाकमा मेरो लाँडो ठूलो भएको कारणले चिक्दाखेरी टाइट भएको थियो)”


रीनाको मुखबाट निस्केको चिकालु आवाजले कोठा गुञ्जायमान भइरहेको थियो, त्यसमाथि मेरो हातले घरीघरी रीनाको पुती अनि पोका खेलाईदिँदा उसले अझै सित्कारपूर्ण रुपमा अझै भित्र अझै भित्र… गेडैसित सित भन्थी । अनि कुनैबेला म उसको मुहार हल्का पछाडी फर्काएर टङ्ग किस पनि दिन भ्याउँथे । चिकाईको हरेक धक्कामा रीनाको पोका लचकलचक गर्दै हल्लिएको दृष्य मेरो सधैंको प्यारो थियो, त्यसैकारण रीना पोकाको गतीशीलतालाई पनि निकै ध्यान दिने गर्थी । समग्रमा भन्दा हाम्रो चिकाई पूर्ण समझदारी अनि रोमाञ्चक होस भन्ने कुरामा हामी निकै ध्यान दिन्थ्यौं किनकी हामी चिक्नकै लागिमात्र बढी केन्द्रित थियौं । निकैबेर रीनाको चाकमा चिकेपछी, मैले लाँडो उसको चाकबाट निकाले र तत्कालै रीनाले मुखमा राखेर भित्र बाहिर गराउँदै चुस्न थाली । उसको मुखबाट प्रशस्त निस्केको थुकले मेरो लाँडो चिप्लो बनिरहेको थियो, मैले लाँडो उसको मुखबाट बाहिर निकालें र उसको पोका समाउँदै मुखलाई मेरो मुखसम्म ल्याएर फेरी टङ्ग किस दिन थालें । त्यसपछी ठिक क्यामराको अगाडी पर्ने गरी म लाँडो ठड्याएर उत्तानो परेर बसें अनि रीना पनि पुती फेस्याउँदै मेरो लाँडो पुतीभित्र छिराएर तलमाथि गर्दै मच्चिन थाली, त्यसो गर्दा उसका ठूला ठूला दुधका फाँचा ब्रा नलगाएकी केटी दौडदाका बखत हल्लिएँझै हल्लिरहेका थिए । घरीघरी म उसको पोकालाई निकै बेसरी समाईदिन्थें, त्यसोगर्दा रीनाका आँखा आनन्ददायी रुपमा बन्द हुन्थ्यो । त्यसपछी मैले उसलाई आसन परिवर्तन गर्दै लगभग २० मिनेटजति चिकेपछी मैले लाँडो निकालें र रीनाले फेरी मेरो लाँडो चुस्न थाली, केहिबेरको चुसाईमै जब मेरो लाँडो जरैसित उसको मुखभित्र थियो पिच्*कारी छोड्न थाल्यो, रीनाले लाँडो बाहिर निकाली र बाँकि फुसी उसको नाक अनि निधारसम्म पुग्यो, मुखभित्र झरेको फुसीलाई उसले र्*यालझै मुखबाट निकाली र उसको ओंठ हुँदै पोकासम्म पुग्यो । लाँडोमा रहेको रहेलपहेल फुसीलाई उसले गालामा दली । त्यसपछी म बाथरुम छिरें, रिना गाउन समातेर नाङ्गैनै आफ्नो कोठामा पुगी जहाँ नीता आँखा नझिम्क्याई हाम्रो चिकाई हेरिरहेकी थिई । उसको हालत निकै सेक्सी भएको थियो, शायद उत्तिखेरै पुती तेर्साएर चिकाउँ जस्तो । रीनाले आफ्नो निधारमा लागेको फुसी औंलामा लिएर जिस्काउदै नीताको ओंठमा दलेर भनि “नचिकाए पनि दाईको माल त चाख न !” अनि फुसी सहितको मुखले नीताको मुखमा जोडेर टङ्ग किस दिई । नीता नचाहँदा नचाहँदै पनि मेरो फुसीको स्वाद लिन बाध्य भई, र नीताले रीनालाई प्रश्नवाचक रुपमा हेरीरही ।


The post मामाको छोरीसँग होली 5 appeared first on Naughty Nepali.

मामाको छोरीसँग होली 5 मामाको छोरीसँग होली 5 Reviewed by Nepali kanchi on October 27, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.