मामाको छोरीसँग होली 4

नीता आउने पक्का भएपछीनै नीता र म घर बस्दा पनि कपडा लगाएर बस्ने अभ्यासमा लाग्यौं तर पनि रीनाले ब्रा र पेन्टी लगाउन मानिन अनि उसले लो-कट टीशर्ट र स्कर्ट लगाउने जिद्दी गरिरही । उसको लो-कट टीशर्ट यस्ता थिए कि अलिकति झुक्दा पनि पोका निपलदेखि माथि आधा बाहिर निस्कन्थ्यो । हामीले नीतालाई रीनाको कोठामा नै राख्ने सल्लाह गर्*यौं र रीनाले नीतालाई बढीमा एकहप्तामा मेरो लाँडोको सिकार बनाउने चुनौती दिई । मैले हेरौं भन्दै उसको स्कर्ट फर्काएर चाकमा हान्दै पुतीमा लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गरें, उसले मलाई नीताको पुती सम्झिदैं चिक्न भनि । यो चिकाई नीताको नामले रमाईलो भयो ।


 


निलले हेर्ने गरेका सम्पूर्ण सेक्स पत्रिका तथा हामीसँग भएका सबै ब्लु-फिल्मका सिडीहरुपनि रीना सुत्ने कोठामा राखियो र रीनालाई मैले र निलले चिकेको सिडीपनि होम स्पेशल नाम दिएर सँगै राखिदियौं । रीनाले आफ्नो कम्प्युटरमा पनि टन्न ब्लु-फिल्म र सेक्स कथाहरुको कलेक्सन डेक्सटपमै राखि । सेक्स कथाको कलेक्सनमा बढी परिवार भित्रकै सेक्सको कथा बढी थिए । कम्प्युटरको डेक्सटपमा रीनाले आफ्नै नाङ्गो फोटो जसमा उसले दुवै पोकामाथि हत्केलाले दबाउँदै गरेको अनि ओंठमा साईडबाट हल्का जिब्रो निकालेको सेक्सी पोज राखि ।
आज नीता आउने दिन, मैले बिहान बिहानै रीनालाई चिकिसकेको थिंए । त्यसपछी हामी नीतालाई लिन बसपार्क पुग्यौं । वाउ….. नीता त निकै प्वाँट देखिएकी थिई, सेक्सी नजरले मैले उसलाई हेरेको यो नै पहिलो पटक थियो, मलाई त घर पुग्नासाथ नीतालाई नङ्ग्याएर चिकौं जस्तो भईसकेको थियो । फर्कंदा हामीले लोकल सिटी बसको प्रयोग गर्*यौं, यो रीनाको आइडिया थियो । उसो त रीनाले ब्रा र पेन्टी लगाएकी थिईन । बसको भिडभाडमा केही केटाहरुले घरी रीनाको चाक मुसार्थे घरी पोका थिच्न भ्याउँथे, एउटाले त उसको पुतीसम्म स्कर्टमुनिबाट हात छिराउन भ्याएको थियो । यता नीतालाई पनि केहिले अगाडी पछाडीबाट छुन भ्याईसकेका थिए, त्यही मौकामा मैले पनि घरि घरि नीताको पोकामा हात पुर्*याएर समाउन भ्याएको थिएं, बढी त मैले उसको चाकको गोलाई छामेको थिंए । बसबाट उत्रेपछी रीनाले रिसाउँदो अनुहार बनाउँदै भनि “केटी देखेपछी केटाहरू त्यसै गाडीमा सलबलाउँछन् छोएमात्रै त ठीकै’थ्यो नि चिमोटेर हैरान पार्ने, केटीको त शरीरनै होइन जसो पो गर्छन् ।“ घर पुगेर भित्र छिर्दै,


मः “तिमरुलाई प्वाँट भएर, हट देखिएर हिँड्नु पर्छ अनि सेक्सी तरुनी केटी देखेपछी ब्वाँसोहरुले र्*याल त काढीहाल्छन् नि ?”
रीनाः “म कहाँ सेक्सी भएर हिँडेकी छु र ? आजकाल केटीहरु त मैले भन्दा बढी देखाएर हिँड्छन् ! अनि ओई नीते तलाईचाँही कसैले केहि गरेन ?”
नीताः “छ्या दिदी के कुरा गर्नुभा’को ?”
मः “(रीनाको पोकाको निपललाई औंलाले चिमोट्दै) यसरी भित्र केही नलगाई हिँडेपछी कसले चिमोट्दैन त ?”
रीनाः “अईया!!! कस्तो जोडले चिमोटेको !!! (टी-शर्ट माथि तानेर पोकालाई हत्केलाले खेलाउँदै) जम्मै हेर्न रातै बनाईदियो नि?”
मः “(रीनाको स्कर्ट माथि सार्न खोजेझैं गर्दै) तैंले त पेन्टी पनि लाइछैनस् कि क्या हो ?”
रीनाः “यस्तो गर्मीमा कसले लगाओस् ! चाकमा पनि नराम्ररी चिमोटे जस्तो लाग्याथ्यो ? (रीनाले नीताको चाकमा प्याट्ट पार्दै) यो चाँही साँच्चिकै सेक्सी देखिएकी छ आज ! कत्तीको मस्ती गर्छेस् केटी ?”
नीताः “(हात चाकबाट हटाउँदै) छ्या दिदी नगर्नु न ! अलिकति लाज त मान्नु …”
रीनाः “के को लाज हो, कुनचाँहीले मेरो ज्वाई भएर मोज गर्ने होला (मजाले पोका समाउँदै) !”


नीता कालो र नीलो भई, त्यसपछी रीनाले हात समाएर आफ्नो कोठातिर लिएर जाँदा जाँदै भनि “के छ आजसम्म कति जनासँग मोज गरिस् त ? ज्यान हेर्दा त दुई तिन जनालाई त एकैपटक भ्याएकी जस्ती छेस् त केटी ?”
नीताः “छि ! दिदी !! अरुले थाहा पायो भने त बेईज्जत पो हुन्छ त ?”
रीनाः “कुरो त्यसो पो ! घरमै कसैले थाहा नपाउने गरी भयो भने …?”
नीताः “घरमै !!! कसरी ? दाईले थाहा पाईहाल्नुहुन्छ नि ?”
रीनाः “लाटी !!! दाईसँगै मजा गरिस् भने कसले थाहा पाउँछ र ?”
नीताः “आबुई दिदी !!! त्यस्तो नि सोच्नु त… छि पाप लाग्छ ?”
रीनाः “हेर ! कसले देख्छ र पाप लाग्नलाई ?” नीताः “भो ! म त सोच्न नि सक्दिन ?”
रीनाः “तँ हुन्छ मात्र भन् न बाँकी म मिलाउँछु ?” नीताः “नाई दिदी !!! असम्भव… कुरा हो यो त ?”
रीनाः “ल ल!! पहिले नुहाउन बाथरुम जाँउ अनि… बाँकि कुरा गर्दै गरुँला… हिँड कपडा खोलेर…”
नीताः “यहीँ खोल्ने कपडा ? कोही आयो भने ?” रीनाः “को आउँछ र ?… राज आजसम्म यो कोठामा छिरेको रेकर्ड छैन… अरु को आउँछ त….? (रीनाले आफ्नो टप र स्कर्ट स्वाट्टै खोली)”
नीताः “आम्मै दिदी तपाईले त भित्र केहि पनि नलगाएको… !!!”
रीनाः “(नीताको टी-शर्ट माथि सार्दै) यस्तो गर्मीमा धेरै लगाउनुहुन्न… ल ल खोल पहिला…”
नीताले पेन्ट र टी-शर्ट खोली अनि मात्र ब्रा र पेन्टीमा रीनासँगै बाथरुम छिरी ।
रीनाः “(सावर अन गरेपछी) खोल् खोल् सबै कपडा खोल, मसँग के लाज मान्छेस् !
(अनि ब्राको हुक खोलेर अलग्याउँदै, पोका समाएर मुठ्ठीमा लिदैं) केटी पोटीला छन् त तेरा पोका चुसौं चुसौं लाग्ने, थोरै सानो छ अब म ठिक साईजको बनाइदिन्छु । आजकालका केटाहरुलाई ठूलै पोका मन पर्छ । (अनि हातले पोका मसल्दै निपल मुखमा राखेर चुस्दै गर्नथाली) ।“


The post मामाको छोरीसँग होली 4 appeared first on Naughty Nepali.

मामाको छोरीसँग होली 4 मामाको छोरीसँग होली 4 Reviewed by Nepali kanchi on October 27, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.