Sasurali jada budi lai majja le chikeko

नेपाल मा जागिर खान सबैलाई थाहा भयकै हो चम्चागिरि नगरि काहा राम्रो पोजिसन मा पुगिन्छ र? त्यसैले म हाम्रा हाकिमका घरमा आउन जान थलेको पनि धेरै नै भयको थियो । हाकिम का बच्चा बच्चि कतै बोडस गरेका थिय। हाकिमनि पनि त्यस्तै २८-३० बर्सकि थिईन। म हाकिमको घरको सदस्य नै भयको थिय। दारु पर्टिको लागि पनि म सबै बन्दोबस्त गरेर हाकिम लाई नै लैदिन्थे। जे होस चम्चागिरि ले मेरो जागिर राम्रो नभयको थियो। समयको खेल नै मन्नु पर्छ मलाई अर्को सारिरिक सुख पनि मिल्यो त्यो होइ हाकिम को बुढि चिक्ने। हुन पनि हाम्रा हाकिम का सयै चम्चा हजार मिटिङ्ग। अनि बुढि लाई कहा टाईम दिन पाउनु? म अलि हिरो टाईपको थिय तथा बोल्न केहि ने तथा म किचन तिर पनि घुसेर हाकिमनि लाई सहयोग गरिदिने हुनाले नै होला मलाई नै हाकिमनिले मलाई नै इसारा गरिन। त्यो बेला हाकिम ट्रेनिङग को लागि २० दिन् बाहिर जने भये उन्ले नै हाकिमनि को अगाडि नै मेरो नाम लिदै भने केहि परि आय उहालाई नै भन। बस हाकिम बाहिर जाने बित्त्किकै हाकिम्नि को फर्माईस सुरु भो। आज यो गरिदेउ , भोलि यो चाहियो आदि आदि। २-३ दिन् पछि त उन्ले राति घरमा नै खाना खान पनि बोलाईन। म पनि के कम थियर उन्को घरमा नै खाना खाय। उन्लैइ राति डर लाग्ने कुरा गरिन म उन्कै घरमा सुय्त्ने पक्का भो। अब म जस्तो हन्टर लाई यक्लि आईमाई मिलेको जसरि पनि चिक्ने कुरा त पक्का नै भो। म भन्दा पनि हाकिमक्नि नै खरो भा को रहेछ मलाई सङै सुत्ने आदेस दिईन भनु बिचार पोखिन। मेरो के जान्छ र भनेर मैले हुन्छ नै भने। तब त सेक्सि हाकिमनि सङग बेडमा पुग्ने बित्तिकै घमासान योन युद्ध हुन थाल्यो।
उन्लेले मलाई ग्वाम्म अंगालो हालिनर मलाई किस गर्न थालिन। मैले पनि उनिलाई अंगालोमा हाले र उनि सगै किस गर्न थाले । उन्लेको मुखमा मैले मेरो मुख जोडे अनि टङकिस गर्न थाले । उन्लेलाई निकै रमाईलो भएछ , लामो लामो सास फेर्न थालिन, आँख चिम्म गरेर मलाई किस गर्न थालिन। मैले बिस्तारै उन्लेको ब्राको हुक खोलि दिए अनि ब्रा निकाली दिए । ओहो उन्लेको दुधको पोका निकै ठूलो थियो , करीब करीब हामीले सानोमा खेल्ने ३ नम्बरको फुटबल जत्रो । एक हातमा नअटाउने पोका देखेर मेरो मनै हर्षित भएर आयो । जिन्दगीमा पहिलो पल्ट यत्रो ठुलो दुधको पोका भएको आईमाई चिक्न लागेको थिए । उन्लेको दुधको पोका माड्न थाले , एक हातले एउटा दुध माड्न नमिल्ने भाको ले दुबै हातले उन्लेको दुधको पोका पालै पालो माड्न थाले । दुधको मुण्टा पनि कालो र लप्सीको दाना जत्रै ठुलो थियो । यत्रो ठुलो दुधको पोका माड्न छुट्टै मजा आउँदो रैछ । मजाले पोकाहरू पालै पालो माड्न थाले । उन्लेलाई पनि निकै मजा आए जस्तो थियो , उनि “आहहहहहहह ऽऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहहहऽऽऽऽऽऽ उफफफफफफऽऽऽऽऽऽऽ” दूधका मुन्टा बिस्तारै जीब्रोले खेलाउँदै हातले उनको पूतीमा औंला पसाउन–झिक्न थाले “……..सी………….सी…….स्वाँ…………स्वाँ……………आह………..आह…………गर अब गर। मलाई अति भयो………आह…………सी…………..सी………….स्वाँ…………स्वाँ” उनको मुखबाट आवाज आउन थाल्यो।
र उन्लेलाई खाटमा सुताए अनि पेन्टी खोले र मेरो पनि सबै लुगा खोलि नांगो भए । उन्लेको दुबै खुट्टा फट्याएर उन्लेको पूती निर मुख लगे । उन्लेको पुती पुरै पानीले भिजेको थियो । पुती वरीपरी छ्याप छ्यापी भिजेको थियो । जब मुख पुर्याए , त्यहाँबाट आएको गन्ध एक प्रकारको रमाईलो थियो । गन्धको वास्तानै नगरी मैले उन्लेको पुतीको पानी चाट्न थाले । बिस्तारै बिस्तारै जिब्रोले उन्लेको पुतीको टीसी चलाउन थाले । “आहहहहऽऽऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहहहहहहऽऽऽऽऽऽऽ उफफफफफफऽऽऽऽऽऽऽऽ, यस्तो रमाईलो मलाई कहिले भाको थिएन , अझै मजाले खेलाउन प्लिजऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ, आहहहहऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहऽऽऽऽऽऽऽऽऽ , अझै अझै” उन्ले निकै ईमोशनमा आएर कराउन थालिन। ……..ऐइया….ऐइया………आ……………आ………आ…………..आ………..” उन पनि तलबाट साथ दिन थाली।
म पनि के कम थिए र कहिले जिब्रोले टीसी खेलाउथे , कहिले बिस्तारै टोकिदिन्थे , कहिले दुधको मुण्टा चुसै झै गरी चुसिदिन्थे । मेरा हरेक चुसाई अनि टोकाईमा उन्ले मदहोश हुन्थिन , म पनि जोशमा सो क्रमलाई निरन्तरता दिदै थिए । १५-२० मिनेट जति पुतीमा खेलाउने काम भयो , उन्लेको पुतीले यती पानी झार्यो कि खाटको तन्ता सबै भिजीसकेको थियो । अनि म जुरुक्क उठे अनि उन्लेलाई पनि उठाए । हामी खाट बाट तल झर्यौ र उभी उभी किस गर्न थाल्यौ । उन्लेको पुतीको रस मेरो मुख वरीपरी लागेको थियो , त्यो सबै मैले उन्लेलाई पनि चखाईदिए. त्यसपछि मैले फेरि खाटमा सुताए अनि खुट्टा फट्याएर मेरो ठन्केको लाँडो पुती निर पुर्याए । “ल अब गर्छु ल” मैले भने । “छिटो गर न , म तिम्रै लाँडोको चिकाईमा तड्पीरहेको छु , गर गर” उन्लेले । मैले पनि मेरो लाँडो उन्लेको पुतीमा छिराए । ….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात….ख्वालात..ख्वालात…ख्वालात…“उन…..मेरी प्यारी…पूती त क्या टाइट……आह….हाहहहहह…..क्या मज्जा आयो….तलबाट तँ पनि साथ दे न….”“हस………….मेरो ……ऐइया….ऐइया………आ……………आ………आ…………..आ………..” उन पनि तलबाट दिन थाली।मलाई हल्का दुख्ला जस्तो भई राछ , तर असाध्यै मजा आईराछ । जिन्दगीमा यो नै मेरो पहिलो पटको हो , यस्तो मजा गरि चिकेको । त्यसपछि मैले आफ्नो चिकाईको स्पीड बढाउन थाले । बल गरी गरी धक्का दिन थाले । उन्ले पनि तल बाट धक्का दिई मलाई सघाउन थालिन। मलाई पनि उन्लेलाई चिक्न असाध्यै मजा आई रहेको थियो । १० मिनेट जति उतानो पारेर चिके पछि , म उठे अनि लाई खाटबाट तल झारे । अनि उन्लेलाई घोप्टो पार्न लगाए अनि दुबै हात खाटमा टेक्न लाए । उन्लेलाई घोप्टो पारे अनि मेरो लाँडो फेरि पुतीमा छिराए । बल गरेर एकै चोटि ल्वाम्मै मेरो सबै लाँडो उन्लेको पुतीमा छिराए । खल्यात…खल्यात… खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात .ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात….धमाधम धक्का मारिरहेको थिय
“ऐयाऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ दुख्यो हौ यसरी त , अलि बिस्तारै गरन” उन्ले कराउन थालिन। उन्लेको पीडाको कुनै वास्तानै नगरी म बल गरी गरी चिक्न थाले । शायद अब दुखाई कम भएछ , उन्ले कराउन छाड्नु भयो र कण्डो हल्लाई हल्लाई मलाई चिक्नमा साथ दिn । यसरी चिक्दा झनै मजा आउन थाल्यो । मैले बल गरी गरी चिक्न थाले , उन्ले पनि मजा लिई लिई सुस्केरा हाल्न थालिन“आहहहहऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहऽऽऽऽऽऽ सीसीसीऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ” म मच्चिदै हाल्न थले फेरि ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात
खल्यात…खल्यात… खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात .ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात.धमाधम धक्का मारिरहेको थिय.
मैले उनलाई फेरि अर्को आसन चेन्ज गर्न लगाय यसबेला उन्लाई घोप्टो पारेर सुतायर पछाडि बाट हान्न थाले।

खल्यात… खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात खल्यात .ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात….ख्वात…ख्वात. ख्वात…. क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच…क्वाँच….क्वाँच… खल्यात…खल्यात… खल्यात…. खल्यात…..क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच….क्वाँच…क्वाँच….क्वाँच..करिब आधा घण्टा. यसरी धेरै बेर चिक्न सकिन , थाकिदो रैछ र पुनः उठेर उनलाई उतानो बनाए अनि उनको दुबै खुट्टा मेरो काँध माथी राखे र फेरि उनलाई चिक्न थाले । यसरी चिक्दा चै पुरै लाँडो उनको पुती भित्र छिर्यो । म बल गरी गरी उनलाई यसरीनै चिक्न थाले , उनी फेरी “आहहहहहहह ओहहहहहह उफफफफफफ, अझै अझै …….. छिटो छिटो……..” भन्दै कराउन थाली । यसरी लगातार ५ मिनेट जति चिके पछि , मैले मेरो लाडोबाट निस्केको माललाई सम्हाल्नै सकिन र उनको पुती भित्र सबै माल झारिदिए ।
Sasurali jada budi lai majja le chikeko Sasurali jada budi lai majja le chikeko Reviewed by Nepali kanchi on January 25, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.