१६ बर्षे सन्ध्याको कलिलो दुध माड्दै भर्जिन पुती चिकियो

घरमा म र मम्मी मात्रै छौ । बुवा बिदेस मा नै बस्ने हुनाले र घरको काम गर्न भनेर पाहाड तिर बाट यौटा मगर्नी केटी घरमा राखिदिनु भयको थियो । केटिको नाम सन्ध्या हो । सन्ध्या १० बर्षकी हुँदाअ नै हाम्रो घरमा बस्न थलेकी थिई । सानोमा त उ अलि भुन्टी थिइ तर आज्कल त उ पनि ठुली देखिन्छे । हुन पनि उस्को उमेर १५ काटेर १६ बर्ष हुन लाग्यो । म भने २० बर्षको भय । कारीब हामी ५ बर्ष बाट सँग सङ्ग नै बढेका हौ । ममी कहिले काही सन्ध्या लाई भन्नु हुन्थ्यो ” अब हेर सन्ध्या तेरो त बिहे गर्नु पर्यो । तेरो बुवा लाई म भनेर केटा खोज्न लगाउँछु” सन्ध्या नाई भन्थी कुरा यतिकै मा सकिन्थ्यो । हामी जातले छेत्री होउ, सन्ध्या भने मगर्नी हुन । उ मलाई छातिको रौ हेर्दै झुसे भन्थी । म भन्थे हेर सन्ध्या ठुलो भय पछी त पनि झुसे नै हुन्चिस नि । सन्ध्या भन्थी कसरी ? म भन्थे त्यो त समय भय पछी नै थाहा हुन्छ नि । उस्ले कुरा नबुझे को हो कि मैले नै हो हामी दुबै नै नबोली बस्थेउ । मेरो उमेर पनि २० पुगी सकेको र मेरो योउन चाहना हरु पनि बाढ्दै गएको हुनाले आज्कल म सन्ध्या सङ धेरै नै जिस्किने र चल्ने गर्थे । हुन त म सानो देखी नै सन्ध्या को चाकम प्याट्ट प्याट्ट हान्ने गर्थे उ पनि मलाई हान्न दौडी रहन्थी ।तर म भने उल्टो उसलाई पछाडी बाट च्याप्प समातेर चल्न दिदैन थिय । तर आज हामी ठुला भाई सकेका छौ । तर पनि म केहि बाहना बनयार उस्को चाक मा हान्ने गर्थे । १ दिन को कुरा हो मैले सन्ध्या को चाकमा अलि जोर ले प्याट्ट हुने गरी हाने र भने अब त सन्ध्या तेरो बिहे हुने भो तेरो बुधोले नै यसरि हान्ने भो । उ मलाई पनि हान्न आई मैले आज पुरा प्लान को साथ मा पछाडी बाट च्याप्प सन्ध्याको दुईटै दुध समाउने उदेस्यले अङ्गाले । Sexy-Nepali-Magarni-Kt-Ko-Dudh-Ra-Bhutle-Rasilo-Puti-Nepali-Virgin-Girl-Reloaded-12अनि पछाडी बाट मेरो लिङग ले धक्का लगाउँन थाले ।उ मेरो हात छुटयार भागने कोसिस गर्दै थिई म भने दुबै तिरा बाट बल लगयार समाउदै थिय ।सन्ध्या म त बिहे सिहे गर्दिन भन्दाई थिई अनि मैले भने गर न कस्तो मजा हुन्छ । सन्ध्या ले कसरी नि भनेए । मैले भने यसरि नै तेरो बुढो ले नि समाउला नि अनि त मजा आउला नि ।यसरि कुन मजा आको छ र मलाई भनेर उ उम्किन खोजी । मैले अरु दरो बनयाँर समात्त्दै भने यो त सुरुवात मात्रै हो के अरु पनि गरे पछी पो मज आउछ त । सायद सन्ध्या ले पनि सबै कुरा थाहा पाई सकेकी होली त्यसैले उ चुपचाप मेरो बेड्मा पल्टी रही । मेरो भने सन्ध्या सँग चिक्ने काम बेगले पागल बनाई सकेको थियो । त्यसैले म पनि सुरु गर्न थाले ।
सब भन्दा पहिले त सन्ध्याको अनुहार भरी जता-ततै किस गरे अनी फेरी ओठ मा लामो किस गरे उस्को त्यो निचोर्दा नि दुध आउछकी जस्तो ओठ खुब चुसे र यस्पटक सन्ध्याको मुख भित्र जिब्रो हलिदिए, सन्ध्याले पनि खुब मिठो तरिकाले जिब्रो चुसिन र मैले पनि। यसरी चुम्दै म सन्ध्याको घाटी तिर चुम्न लागे र अझै तल सरेर कुर्था उचालेर नाइटो नेरै चुमे, नाइटो भित्र जिब्रो घुसरे। सन्ध्याले दुबै हात मेरो टाउको मा रखेकी थिन र लामो सास फेर्दै थिन्। म फेरी कुर्था अझै माथि सारेर सन्ध्याको ब्रा को हुक खोले आहा क्या सुन्दर अनि गोलो चटक्क मिलेको दुध्, बिचम सानो मुन्टा र दुध लाई दुबै हात मा लिएर जिब्रो ले दुधका मुन्टा चलैदिए। सन्ध्याको इमोसन बड्दै थियो शायद लामो सास फेर्नु साथै सुईयाअ आआअ गर्दैथिन्। मलाई सन्ध्याको पेन्टी खोलेर हेर्न मनलाग्यो र चुम्दै तल सर्दै गए र नाइटो मा किस गरिराखे। येसैबेला दुबै हातले सन्ध्याको सुरुवल तल सर्न खोजे चाक उठाइदिन र मैले पनि आरम ले सुरुवाल खोल्दिए। आह क्या सेता मज्जाका थाइ, रातो पेन्टि लगाएकी रैछन,त्यो देख्ने बितिक्कै मेरो लाडो त पाइन्ट च्यातेरा बाहिर निस्किन्छ की जस्तो भयो। आफुलाई सम्हाले र उन्का ती रहरलाग्दा थाइ मा किस गरे। दाहिने हात को चोर् औंला ले पेन्टीको एक छेउ बिस्तारै तल ताने। मेरो मनै रहेन र दुबै हात ले पेन्टी खोलिदिए आह भुक्क उठेको त्यो पुती अनी तेसको बिच्मा परेको चिरा बाट रातो कलिलो टिसी को टुप्पो बाहिर निक्लिएको। क्या राम्रो पुती। सायद त्यस्तो राम्रो पुती त मैले जिन्दगी मा पनि आज सम्म कती केटी चिकियो तर देख्ने मौका मिलेको छैन । पुरा सानी नानीको जस्तो सफा चट कती पनि भुत्ला न आयको चिल्लो त्यो रातो टिसीलाई आइस्क्रिम चाटे जसरी चाटिदिन मन लायो। माथिनै दबाएर एकपटक किस गरे र जिब्रो को टुप्पो ले टिसी पनि छुस्स छोइदिए।सन्ध्याले लामो सुस्केरा हालिन्। ठ्यक्कै टिसी को तल पुतीको मुख्बाट चिप्लो पानी निस्कियो। मेरो मन्मा काउकुती लाग्यो र त्यो चिप्लो पानी दाहिने बुडी औंला ले चलाइदिए र फेरी जिब्रोले माथिबाट टिसीलाई चलाइराखे अनी पुतीको दुल्हो मा बुडिऔल आस्तेले पसाए। सन्ध्यालाई अती भएछ क्यारे चाक तल माथि उठासन्ध्या लाइन र मुख्बाट मदहोसी को स्वोर निकालिन। मैले अब टिसीलाई आफ्ना ओठ मा राखेर चुस्दै बुडिऔला लाई पुतीको दुलो मा रगडिराखे। यतिकई मा सन्ध्या ले मलाई माथि ताने जस्तो गरिन र म त मर्न लाई सके भनिन्। मपनि अब यो सहि बेला हो भन्ने ठानेर सन्ध्याको शरीर माथि लपक्क लायर सुतेर लाडो हात्मा राखेर पुतीको मुखै मा पुराए। तर सन्ध्या ले त मेरो लाडो च्याप्प समातेर उन्को मुख तिर तान्न पो थलिन । म पनि उन्को मुख तिर सरे । आह खुब जोर ले मेरो लाडो स्वाद मानी मानी चुसिदिइ । ३-४ मिनेट पछी त मलाई पनि खप्न नसक्ने बनाइ उस्ले । मोरी त खप्पिस नै रहिछे त । त्यस पछी म फेरी लाडो समातेर उस्को पुतिको मुख मा दल्न थाले सन्ध्याले देब्रे खुट्टो फटाइन र मेरो लाडो आफ्नो हातले समातेर पुतीको दुलो मै रखिन अनी मेरो काध मा हात राखिन। मैले पनि सन्ध्याको ओठ मा चुमेर आस्तेले लाडो पसाए। पहिला अलिकती टुप्पो मात्र भित्र बाहिर गरे किनकी सन्ध्या को पुती धेरै टाईट थियो त्यस माथी उनलाई फकाउनु पनि थियो । य्स्तो लाग्दै थियो की मा आनन्द को सागर मा गहिरिदै गैराखेको छु। तेतिबेला सन्ध्याले लामो सास लीईन र उउउफ्फ्फ गरिन्। केहिछिन भित्र बाहिर गर्न थले पछी सन्धया अब धेरै इमोसन मा आउन थाली र बर्बाराउन थाली । सन्ध्याको सास पनि धेरै स्पिड ले बढ्न थाल्यो । मौका यही हो भनेर मैले सन्ध्याको तातो पुतिमा आफ्नो लामो रन्केको लाडो ल्वममा ल्वममा छिराए।उ चिच्याउदै थिई तर मैले मेरो स्पीड बडाइदै गए मेरा गेडा ले ठोकेर होला प्वत्-प्वत आबज आएको थ्यो भने, लाडो को घर्सडले गर्दा क्वच्-क्वच आबज पनि आइरखेको थियो। केहि छेडको मच्चाई पछी उन्ले पनि साथ दिन थालिन । र पूर्ण उत्तेजित हुँदै तल बाट माथी धक्का दिन थालिन ।सन्ध्याले पनि तल बाट बरोबर साथ दिदैथिन र मुख्बाट पनि उहु उहु उहु आअ आअ अझै अझै जस्ता शब्द निकालेर मलाई हौसला बडाउदैथिन। चिक्दै जादा कति मजा आको अ अ अ गर्दा पुरै गेडा पस्नी गरेर चिक्दै थिए म। संसार सबै भुलेको थिए। अजै जोड ले छिटो- छिटो गर्दै थिए मेरो पनि लाडो को छाला च्यातिए पनि च्यातियोस भनेर झन भित्र पसासन्ध्या खोज्दै थिय झन छिटो-छिटो-छिटो पेलेको थिय कारीब १० मिनेट जती उफ्रे पछी मेरो पनि झार्ने बेला भो भने सन्ध्या त पहिले नै सिथिल भाई एकैचोटी धचक्क ठेल्दा पुरै फुसी निक्ल्यो। धेरै बेरसममा लाडो बाहिर निकाल्नै सकिन पुरै फुसी भित्र नै झर्यो। एक्पटक लास्ट्मा लाडो पुती भित्र हुँदै येसो तल हेरको मेरो त जरा सममै भित्र पसेको रैछ. साथै मेरो लाडो मा रगत पनि लागेको रहेछ । आज हामी दुबै को भर्जिनिटी गुमेको थियो । मैले नै उस्को र मेरो पुतिमा लागेको रगत सफा गरिदिय ।त्यो दिन हामी फेरी यक अर्का को मुख मा हेर्न पनि सकेनौ । भोली पल्ट मेरो प्यास बधेर खप्न नस्क्ने भयको थियो । त्यसैले मैले सोधे सन्ध्या लाई । कस्तो लागयो त बिहे पछिको मजा । आफुलाई यहाँ दुखेर हिड्न पनि भाको छैन के को मजा नि भनेर भागन लागी । मैले फेरी च्याप्प समातेर म अर्को तरिकाले सिकाउछु नि भन्दाइ मेरो कोठा तिरा लगे । त्यो दिन देखी कारीब २ साल सम्म सन्ध्या र म खुब मस्ती गरेउ ।
१६ बर्षे सन्ध्याको कलिलो दुध माड्दै भर्जिन पुती चिकियो १६ बर्षे सन्ध्याको कलिलो दुध माड्दै भर्जिन पुती चिकियो Reviewed by Nepali kanchi on January 25, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.