भाग्यमानी छोरो – Part 71 | नीता र विकेशको बाउ – 4 [Nepali Sex Stories]

भाग्यमानी छोरो – Part 71 | नीता र विकेशको बाउ – 4 [Nepali Sex Stories]

एक रातको कुरा हो, रती सुतिरहेकी थिईन, टि.भी.कोठामै नाङ्गिएकी नीता बुबा-आमाको कोठामा छिरि र बुबाको कट्टुबाट लाँडो निकालेर चुस्न थाली, लाँडो चुस्दाचुस्दै नीता बेडमाथि चढेर बुबाको लाँडो पुतीमा छिराएर मजाले मच्चिमच्चि चिकाउन थाली, अति भएपछी बुबाले पनि जे त पर्ला भन्दै नीतालाई बेडमा उत्तानो फर्काएर नीताको एउटा टाङ्ग काँधमा अड्याएर पुतीमा फच् फच् गर्दै चिक्न थाले । मौका यही हो भन्दै नीताले पनि मुखबाट जोड-जोडले आवाज दिन थालि “आऽऽऽ…हऽऽऽ… बाबाऽऽऽ… अलि बेसरीऽऽऽ… गेडैसित छिराउनुस्… चिक्नुस्ऽऽऽ… तपाईको छोरीलाई….” गर्दै अनि साथमा आमाको पोका पनि माडिदिन थाली, बुबाले नीताको मुख बन्द गर्न खोज्दा झनै चर्को स्वरमा “बुढा… छोरीलाई चिक्न लाज लागेन अहिले आमाले थाहा पाउँली कि भनेर भुत्रो नाटक गरेको” भनि ।

प्लान अनुसार रती उठेर दुवै बाउ-छोरीलाई गाली गरेको जस्तो नाटक गरिन्, त्यसपछि बुबाले नीतालाई छोडेर एक छेउ लाग्दा नीता आफैं अघि सरेर फेरी बुबालाई भुईमा सुताएर लाँडोमाथि मच्चिदै आमालाई भनि “के हो बुढिमाउ जाँठी… मलाई जन्माउने लाँडोको स्वाद मैले पनि चाख्न पाउनु पर्*यो नि ? तिमी जाँठी गएर छोरासँग चिकाउ आजदेखि म बुबासँग हरेक दिन चिकाउँछु !” रती ट्वाल्ल परेर हेरिरहे जस्तो गरिन् र केहिबेरमा विकेश पनि हो-हल्ला सुनेर आएझैं गरि कोठामा छिर्*यो, आमाको अगाडी नीता पूर्ण रुपमा नाङ्गै भएर बुबालाई भुईमा सुताएर आफू माथीबाट बुबाको लाँडो पुतीमा छिराएर मच्चिरहेको देख्यो, विकेशले कुनै प्रतिकृया जनाउन नभ्याउँदै नीताले बुबाको लाँडो छोडेर विकेशको कट्टु स्वाट्ट तल सारेर लाँडो निकाल्दै भनि “आजबाट म घरको भालु बन्छु… दुई जना बाउ-छोरा मध्य जसले जुन बेला मन लाग्छ मलाई चिके हुन्छ…“ अनि विकेशको लाँडो चुस्न सुरु गरि ।

छोरी नै रत्तिएर त्यसो गरेको देखेपछि, म पापको भागिदार होईन भनेझैं गरि विकेशको बुबाले रतीलाई अँगालो हाल्दै भने “तिम्री छोरी नै यस्तै छे त के गर्ने, लुट्न दे जवानीको मजा… बरु आउ तिमीपनि लाज सरम छोडेर यिनीहरुकै अगाडी मेरो लाँडोसँग खेल्न सुरु गर…” अनि रतीको नाईटरोब खोलेर बुब्स मसल्दै पुतीमा औंला छिराएर खेल्न सुरु गरें । जब बुबाले रतीको खुट्टा बेडमा चढाएर चाकपट्टीबाट चिक्न थाले, नीताले पनि भाईको लाँडो समाएर आमाको छेउमा पुर्*याउँदै भनि “बुढिआमैलाई त सानितिनोले पुग्दैन होला डबलमजा लिनुस् ? कति एउटै लाँडोले मात्र चिकाएर चित्त बुझाउनुहुन्छ !” अनि आमालाई झुकाएर विकेशको लाँडो चुसाईदिई । बुबाले पनि अलि खुलेर भनें “लौ बुढि तँलाई पनि बम्परै पर्ने भयो ! आज छोरा र म भएर तँलाई दुईतिरबाट चिक्नुपर्*यो ।“ त्यसपछि आफु बेडमा सुते अनि रतीलाई आफूपट्टी फर्काएर चिक्न थालें, विकेश एक कदम अघि बढेर रतीको चाकमा लाँडो छिराएर दनादन पेल्न थाल्यो, बुबाले विकेशलाई उक्साउँदै भनें “चिक छोरा चिक् तँलाई जन्माउने आमालाई धित मर्नेगरि चिक्” भन्दै विकेशलाई भने र नीता पनि पुती फेस्याउँदै गएर बुबाको मुखमा टसाँईदई र बुबाले नीताको पुती चाट्दै रतीलाई चिक्दै रहे ।

त्यसपछि प्रायजसो दिनहरुमा त्यस घरमा माहौल मिल्नासाथ चारैजना जम्मा भएर चिकाचिकी गर्न थाले । रतीको चाकमा चिकेपछि बुबाले एकदिन नीताको चाकमा चिक्न पाए भन्ने मनशाय राखे, नीताले सरासर भनि “यो त महेन्द्रको नासो हो !” बुबाले सोधे “को महेन्द्र ! विकेशको साथी ?” “अँ विकेशको साथी, जसले हामीलाई निर्धक्कसँग चिक्ने चिकाउने वातावरण बनाउन सहयोग गर्*यो ? ऊ नभएको भए तपाईंले मेरो पुतीमा चिक्ने मौका नै कहाँ पाउनुहुन्थ्यो र ?” अनि विकेशले ईलामदेखिको घटना बेलिबिस्तार लगायो । “लौ त्यसोभए ढिलो नगर ! मलाई छिटो भन्दा छिटो तिम्रो चाकमा चिक्न मन छ ?” विकेशले एक कदम अघि सरेर भन्यो “त्यसोभए आज बेलुका महेन्द्रलाई यहीं बोलाएर नीताको भर्जिन चाकको उद्*घाटन गर्न लगाउँ न त ?” “लौ बोलाई न त त्यसोभए !” नीताले अझ ओपन हुँदै भनि “महेन्द्रको फ्यामीली पनि हाम्रो जस्तै हो बरु फ्यामीली नै बोलाउँ न ? मलाई पनि एकपटक धेरै जनाको अगाडी चिकाउन रहर छ ?” “लौ त्यसोभए कहिले हुन्छ म सोधेर कन्फर्म गर्छु ।"

भाग्यमानी छोरो – Part 71 | नीता र विकेशको बाउ – 4 [Nepali Sex Stories] भाग्यमानी छोरो – Part 71 | नीता र विकेशको बाउ – 4 [Nepali Sex Stories] Reviewed by Nepali kanchi on November 02, 2017 Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.