म र मेरो साथी गोविन्द सरले संगीता लाई double sex

म सचिन थापा र मलाई तपाईहरुले राम्रोसंग चिन्नुहुन्छ पनि ...,, मेरोयौन कथा तपाईहरुसामु पहिले पनिराखी सकेको छु पछि पछिपनि यौन कथाहरुप्रस्तुत गर्ने नै छु| आज तपाईहरुलाईIslington Collage मा, मेरो साथी गोविन्दसरले संगीता लाई double sex gareko यौन कथा प्रस्तुतgardai chu | असारको महिना थियो सिम-सिम पनि बिहानदेखि परि राखेको थियो Collage मा विधाथ्री र सर उपसिथ थिएन | हामी तिनजना Staff रूममागफ गर्दै थियो| कुरा गर्दा गर्दै संगीताम्यादमले विदेश बसाईको क्रममा उहाको रूममा जनाकेटा साथी उहा एक्लै बस्ने धेरै रमाइलो हुने भनेर भन्दै हुनुहुन्थ्यो ... "यहाँ विदेश मा जस्तो नेपालमा रमाइलो गर्न नपाउने" के मात्र भनेको थिए संगीता म्यादम ले बीच मै कुरा काटेर भन्नु भयो किआन्नद सुखलिनु पर्छ अनितपाई हरु कुराबुझ्नु हुन जस्तोलग्यो ... येही क्रममागोविन्द सरले " मैले त्बुझ्छु तर योसचिन सरले कहिलेबुझ्ने होला ?? " भनेर मज्जालेहास्नु भयो | अनि संगीतामदम उठ्नु भयो गोविन्द सरकोकाखमा बसेर किसगर्न थाल्नु भयो..

एकछिन अच्चमपरे भनेयस्तो कुरा धेरै राम्रोसंग बुझ्छु भनेरगएर संगीताको दुधको पोका बाहिर बाटै मार्न थाले ... ओह... ह.. ह .. हाई.. हाई .... संगीताको दुध सानो ठिकको रहेछभर्खर १६ बर्षेतरुनी केटिहरुको जस्तो || मैले संगीताकोकुर्ता खोलि दिए गोविन्द लेब्रा बाटै दुधचिस्न थाले ... गोविन्दले यसरी चुसीराख्यो कि मैले हेर बाहेकछुनै पाएन... एकछिनपनि गोविन्द लेसंगीताको दुवै हातलाईपछाडी बाट समातेरपछाडी बाटै घाटी गाला माचुबन गर्दै अनिमैले संगीता कोसुरवाल पन्तीतल झरेर उसकोपुती चतना थाले... संगीता अहह ... अहह ... .. .. गर्दै कराउदैथियो .... पनिके कम छु ... उसको पुतीमा मेरो जिब्रोले भित्र सम्मचाटेर लतरमन बनाईदिए...
chair मा बसे अनिसंगीतालाई आफु तिरफर्काएर मेरो लाड़ोउसको पुतीमा छिराये... संगीता हल्का हल्का लजाएरहास्दै उठ-बसगर्दै थिए ... अहह... अहह ...अहह ... अहह ...भन्दैथियो तर उसलेधेरै उठ-बसगर्न सकेन मेरो लाड़ोको छालोतनक तन्केर पुतीभित्र थन्कि रहियो..... तेती कै मागोविन्द टेबल माथिचढेर उसको लाड़ोसंगीताको मुखमा राख्यो . संगीतालाई धेरै एमोतिओनलचलेको ले, त्योलाड़ो पनि संगीतालेचुस्न सकेन गोविन्दले संगीता को टाउकोसमातेरा जबर-जस्तीलाड़ो मुखमा चोकीराख्यो... उह ..उह..उह .. गर्दा गर्दै गोविन्दले संगीता कोमिख मै फुसीझरी दियो संगीता लाई जुरुकउठाएर टेबल माउठ्नो परेर लअम-लअम चिकिरख्यो ....

संगीता अहह..अहह.. उह.उह.. गरेरसर प्रोतेच्शन चाहिन्छहै... कन्डोम लगाउनुभन्दै थियो ... गोविन्दले त् झन्जोड जोड संगचिकी राख्यो ... यता मेरो लाड़ोसमा तेरा छोलदैसंगीता को बेलाबेला दुध मार्दैआफ्नो पालो कुरीराखेको थिए ... To be continue…..!!...!!


म र मेरो साथी गोविन्द सरले संगीता लाई double sex म र मेरो साथी गोविन्द सरले संगीता लाई double sex Reviewed by Nepali kanchi on October 03, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.