दिपा भाउजु chikeko katha in nepali language

दिपा भाउजु chikeko katha in nepali language | Yoan Katha

तपाईं हरुलाई थाहा नै छ रातको बिबाहा रमाईलो हुन्छ हामी तेहा पुग्दा सबै जना आ आफ्नै तालमा रमाइलो गरि रहेका थिए! बुदा पाका हरु मदिरा को जोस्मा यानी माया भाकामा गित गाउदै थिए हामी चाहिँ अलि नजिक बसेर जार्ड खादै रमाईलो गर्दै थियौ केही बेर पछि अलिक सुनसान हुँदै गयो यसो घदी हेरेको बिहानको 03:37am भको रहेछ so हामी पनि अब सुत्न फर्किने सुरुमा थियौ तेतिकैमा दिपा भाउजू पनि फर्कदै रहिछिन रातको बेला जङगलको बातो तेसैले दिपा भाउजु पनि हामी सङ्गै फर्किने निधो गरिन दैबको आहारा भगवानले पुर्याउछ भने झै ..... हामी सङ्गौ फर्किएउ मंसिर महिना जादो निकै नै हुने गर्छ so मलाई जादो त तेति भयको थिएन but दिपा भाउजुको जवानिको अगादी निकोई जादो भयको आभास हुन थाल्यो तेसैले मैले दिपा भाउजू सङ्ग अनुरोध गरे भाउजू निकै जादो भयो मलाई पनि पछेउरि ओदाउनुन पहिले दिपा भाउजू मान्नु भयन but मैले नै अलि जिद्दी गरे पछि नाई भन्नू भएन तेसपछी दिपा भाउजू को पछेउरी ओदेपछी अंगालो हालेर हिदेउ अनि बिस्तारै मैले दिपा भाउजू को दुधमा हात पुर्याए but उहाले अलि अप्थेरो माने झै गरि मेरो हात हताइ दिनु भयो फेरि एक्छिन पछि मैले हात पहिले कै थाउमा पुर्याए एसपाली दिपा .. ले गुनासो गरिनन र बिस्तरै उहाको दूध मार्दै हिदे आहा कति आनन्द आइरहेको थियो/साच्चै उफ... उहाको गोलो गोलो दूध एक हातमा न अताउन अलि गारो थियो अनि उहको हिप wow.क्या दामी लचक्क लचक लच्किने खाल्को एसो हेर्दा पनि भाइ सनकेर आउने खालको थियो लगभग हामी आदा बातो पार गरि सकेका थियौ मैले उहाको दूध निकै मजाले मार्दै थिए तेसैले उहालाई पनि सेक्सको नसा चर्दै थियो होला बेला2 मा त्यो लचकिने हिप म तिरै थोक्याउनु हुन्थियो अनि मैले इसारा बुजि सकेको थिय तेसैले मैले उहाँ लाई हिर्दै गर्दा किस गरिदिए उहाँ अलि रिसाए झै गरि छ्या के गरेको छि गर्दै मिथो नातक गर्नु भयो यतिकैमा हामी घर नजिकैको बारिमा आइपुगेको पत्तै भएन अब हामी छुत्नु पर्ने थियो so मैले दिपा भाउजू लाई भाउजू एक छिन बसौन पर्ती उत्तरमा उहाले किन बस्नेनी भनिन अनि मैले एतिकै भने फेरि उहाले एतिकै किन बस्ने जान्छु भन्नू भयो अनि फेरि मैले हातमा समातेर तानेको दुबै जना गहुँ बारिमा लदियो म तलतिर दिपा भाउजू मेरो माथी थोकिन आउनु भयो उहाको त्यो बिकसे दूध मेरो आँखा समुने थोकिउला झै गरि हल्लियो त्यो देखेर झन म आफुलाई सम्हाल नै सकिन तेसपछी फेरि तेहि पोजिसन मा किस गरिदिए अनि दूध मार्दै दिपा भाउजुलाइ तल पारे म उहाको माथी भय अनि निकै बेर तङ किस दिय मैले तेति गर्दा सम्म उहाले केही पर्तिकृया नजनय पछि तेहि गहुँ बारिमा लुङ्गी माथी सर्कायर कत्तु खोल्न भनी हात कत्तु मा पुर्याएको त अगि चिप्लो पानीले भिजी सकेको रहेछ हातमा चिप्लो2 पानी पो लाग्यो तेस पछि त झन झोस बध्यो अनि एउता हातले उहाको दूध खेलाउदै एउता हतले मेरो सुरुवाल खोले अनि बिस्तारै उहाको दूध चुस्न थाले अनि उहाँ दुबै आँखा बन्द गरेर मेरो इन्तजार मा मोउन रहिन केही बेर मैले उहाको त्यो थुलो थुलो दूध मजाले चुसे खेलाए अनि तङ किस दिदै उहाको कत्तु पनि खोलेर वारि तिर फालिदिए अनि मेरो 7"लामो 2/1"मोतो लादो थन्केर पहाद नै छेर्ला जस्तो भै सकेको थियो तेसपछी दिपा भाउजुको त्यो पुतिमा मेरो लादो को तुप्पो लगेर बिस्तारै घोचेको दिपा भाउजुले निकै लामो सास तानिन अनि फेरि अलि बल गरेर दिपाको पुतिमा छिराउन खोजेको चिप्लेर तल तिर पो गए छ लादो त अनि फेरि दिपा भाउजुको दुबै खुत्ता अलि फत्ताएर फेरि पुतिमा लादो हातको साहाराले तेर्साए अनि जोर सङ्ग हान्देको त दिपा भाउजू पुति भित्तरै पुग्ने गरि मेरो लादो छिर्यो दिपा भाउजु चमक्क चम्किनु भयो तेस पछि मलाई पुरै स्वर्गमा पुगेझै आभास हुन थाल्यो दिपा को पुति मा जति जति मेरो लादो बाहिर भित्र गर्थियो तेति मजा आई रहेको थियो दिपाले पनि आँखा चिम गरेर तल बात उतिकै चाक उचाली उचली मलाई साथ दिई रहेकी थिन जति मैले माथी बात spit का साथ चिकेको थिए करिब 5/6मिनेत पछि मेरो लादो बात सबै माल दिपाको भाउजुको पुति भितरै झर्यो अनि आनन्द को स्वर्ग मा पुगियो लग भग 2मिनेत जति म दिपा भाउजुको माथी नै रेस्त गरे अनि फेरि चिक्न थाले को त दिपा भाउजुको पुति पूरा क्वाज क्वाज कोचेक कोचेक को आवाज आइरहेको थियो म जति स्पित चिक्दै जान्थे तेति नै दिपा भाउजू को पुतिको अवाज सुनिन्थियो कोज...कोज....च्याक च्याक... च्याक भने दिपा भाउजुको सास पनि निकै बर्दै थियो म जती चिक्छु तेति नै उहाको सास स्वा...स्वा स्वा..हुन्थ्यो यसपाली को चिकाई मा चाई निकै पसिना छुती सक्दा पनि माल झर्न गरो भै रहेको थियो तै पनि म आफ्नो तेज गतिलाई अझै बधाई रहेको थिय भने दिपा भाउजू को दूध पनि निकै नै हल्लि रहेको थियो करिब 10-15 मिनेत चिके पछि फेरि मेरो लादोले पिच्कारी झै गरि पुराको पूरा माल दिपाको पुति मै छोर्यो अनि स्वर्गिए आनन्दको महसुस लियो तेस पछि करिब 5 मिनेत जति कपदा लगाउदा बित्यो अनि कपदा लगाई सके पछि फेरि लामो तङ किस गरेउ अनि आ आफ्नो घर तिर लागेउ जति बेला बिहानको 5:20aam भै सकेछ
दिपा भाउजु chikeko katha in nepali language दिपा भाउजु chikeko katha in nepali language Reviewed by Nepali kanchi on July 08, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.