पुति मा फिट गरेर चिक्न थाले

काम नभएकोले गर्दा दिनभर कोठामै सुतेर internet चलाउदै बित्ने गर्थ्यो। साथिहरु पनि कोहि कता कोहि कता पत्तै हुदैनथ्यो। बाकी रहेका पनि आआफ्नो gf सङ्ग कता कता गैरहेका हुन्थ्ये। आफ्नो भने एउटा भएको gf पनि पढ्न का लागि Abroad गएको थिइ । बिरक्त लाग्थ्यो दिनभर घरमा बस्दा बस्दा अनि त्यो खाली time मा म sexual blog अनि site हरु हेर्दै time pass गर्थे। मैले fb मा पनि धेरै sex story हरु पढ्ने गर्थे। के गरौ कसो गरौ हुन्थ्यो। अब के गर्नु केइ नभएपछी हातले नै काम चलाउने गर्थे। साथिहरुको story देख्दा म सङ्ग नि येस्तो घटना हुनु नि जस्तै लाग्थ्यो।
एक दिन मैले पनि एउटा id बनाए अनि facebook मा sex paje अनि group हरुमा छिर्न र comment गर्न थाले । अब मेरा पनि sex chat गर्ने एक दुई जना केटी साथिहरु बन्न थालेको थिये । त्यस्तैमा एकदिन एउटा friend request आयो मैले नि मनमा लड्डु फुटाउदै accept गरे अनि msg गरे hy भनेर । offline रछिन बेलुका खोल्दा reply आको रछ hello भनेर। खोलेर हेरेको अन्लाईन नै रछिन… । अनि मैले reply दिये how are you ? भनेर । तत्काल reply आयो m good n u भनेर…। मैले सोधिहाले के हामी romantic अनि naughty chaat गर्न सक्छौं भनेर… उन्ले पनि ok भनिन। अनि मैले थपिदिये कि सबै थोक share गर्नु पर्छ pic हरु पनि भनेर। उन्ले ok but face share नगर्ने भनिन मैले नि ठिकै छ भनेर msg गरिदिये । त्यस्पछी sex chat हुन थाल्यो । अनि उन्ले आफ्नो दूध र पुति को फोटो हरु नि पठाउन थालिन मैले पनि पठाउन थाले आफ्नो लाडोको। दैनिक जसो chaat हुन थाल्यो। style style मा pic पठाउथिन। कहिले finger हालेर कैले brush अनि kaile गाजर मलाइ के गर्नु गर्नु हुन्थ्यो । अनि एक्दिन मैले सोधे तिमिलाई sex गर्न मन लाग्दैन भनेर- उन्ले भनिन लाग्छ तर को सङ्ग गर्नु नि । मैले भनिहाले म छु त अनि।। उन्ले भनिन तिमी काहाको म काहाको कसरी गर्नु नि । मैले emotional हुँदै भन्दिये म भेत्न आइ हाल्छु नि कहाँ आउनु भन न। उनले भनिन केइ problem भयो भने?? मैले उनलाई बिस्वस्त बनाए अनि भनिन ktm मा छु ऐले पढाई को लागि । अनि मैले भने ठिकै छ number देउ म ktm आउदा भेट्छु भने । निकै आनाकानी पश्चात् number दिएर offline भयिन। अनि मैले call गरे confirm को लागि उनकै रहेछ अनि पछि भेत्ने बाचा गर्दै फोन राखिदिये। त्यस्को लगभग 1 month पछि liscense को लागि म ktm गए । अनि काम सकेपछी उनलाई call गरे। उनि सङ्ग बोलेपछी भोलिपल्ट कलन्कीमा भेट्ने कुरा fix भयो। भोलिपल्ट 2 बजे तिर म call गरेर उन्लाइ आउ भने। उनले कोठाबाट हिडिसकेको पुग्न लागेको भनिन। मैले एउटा होटेल मा रूम को ब्यवस्था गरेको थिये अनि त्यही आउनु वनेको थिये । मलाई उनले face देखाको थियेन म पनि पैले हेर्छु भनेर बहिर दोकानमा #ciggerate खादै बसिराको थिये। कतिबेला भित्र गै था नै पाइन । phone आयो अनि उस्ले भनिन म cabin no 4 मा छु । म हतार हतार cabin मा गये but उनी त्यहा थिनन अनि मैले phone गरे। सङ्गै को cabin no 3 बाट tone बज्यो अनि voice सुने उनकै थियो so म नबोली त्यहा छिरे। उनी आतियेर उठिन अनि मैले आफ्नो introduction दिये। कसम सोचेको पनि थियेन मैले यतिको राम्री होलिन भनेर। blue half skirt and white tshirt मा उनी अत्यन्त राम्री लागिराको थियो। मैले केइ order गरुम भने उनले नाइ नखाने हतार छ tuition छ 5 बजे बाट भनेपछी जाउ न त रूम तिरै भने उनले पनि लजालु पारामा हुन्छ भनिन । त्यस्पछी रूममा गयौं हामी र मैले room lock गरे । उनी छेउ मै उभिएको थिन अनि मैले एकैपटक उनलाई उठाएर bed तिर लगे । उनले मलाइ लाजले हेर्नै सकेको थिनन । मैले उनलाई bed मा बसाएर बिस्तारै kiss गर्न को लागि उनको नजिक गए उनी पनि मेरो नजिक आइन । त्यस्पछी हाम्रो kiss हुन थाल्यो। अनि मैले हात हरु उन्को छाती तिर लगेर दूध समाउनु थाले। उनी पनि लामो लामो सास लिदै खुलेर मजा लिन थालेकी थिन। अनि मैले उन्को tshirt खोलिदिये। black bra मा साचै कामुक देखिन्थिन। अनि मैले उनलाइ घाटितिर चुम्न सुरु गरे अनि हात्ले bra भित्र छिराएर दूध खेलाउन थाले। त्यतिकैमा उनले हामी chat मा जसरी कुरा गर्य्थ्यौ त्यसरी नै गरुम ल भनिन। मैले नि ल तिमी पनि सुसु होउ न भने । उनी हास्दै मेरो shirt खोल्न थालिन म भने उन्को दूध मै मस्त थिये । मैले उनको ब्रा खोलिदिए अनि दूध चुस्न सुरु गरे उन्ले high emotion मा आएर मेरो pantको beltt खोल्न थालिन । म भने उन्को दूध चुस्दै nipple जिब्रोले चलाउदै थिए। उन्ले मेरो pant खोलेपछी मैले नि उन्को skirt खोलिदिए। अनि panty मा हात हालेर खेलाउन थाले; पुति पुरै विजेको रहेछ औला ले दुलो खोज्दै थिये उन्ले मेरो panty तल सारेर laado हातमा लियेर भनिन बाफ्रे कति ठुलो । खासै थुलो त हैन 6.5 inch लम्बाइ अनि 3 inch motai छ मेरो laado । मैले भने म बिस्तारै गर्छु नि किन डराएकी उनले हुन्छ बिस्तारै ल भनिन। मैले उनको panty खोलेर हेरेको पुति सफा गरेर आको रछिन । अनि मैले भने अब तिम्रो पुति taste गर्छु ल उनले हुन्छ भनिन। मैले उनको खुट्टा फारेर पुति खोलेर हेरे सानो दुलो देख्द मेरो लाडो लाई खपिनसक्नु भैसकेको थियो। मैले पुति को दुलोमा जिब्रो हाले उनी झस्कियेर मलाइ समातिन। मैले बिस्तरै बिस्तरै उन्को पुति चुस्न सुरु गरे उनी कामुक आवज निकाल्दै आह आह गर्दै थिइन मेरो लाडो खेलाउदै। यतिकैमा म पुतिमा पुरै मुख गाडेर चाट्दै थिये उनले मेरो सिर लाई एक हात ले पुति मै दबाइन अनि मलाइ लाडो मा तातो भएको महसूस भयो। उठेर हेरेको मेरो laado मुखमा लिएर चुस्न सुरु गर्दी रहिछिन। बिस्तरै बिस्तारै उनी लाडो चुस्दै थिइन मैले जिब्रो दुलो भित्र पुरै छिराइदिए उनले जोर जोरले लाडो चुस्न थालिन । कति मजाले चुसेको आज नि सम्झिदा लाडो उठ्छ मेरो । करिब 10 मिनेटपछि उनले भयो अब अरु सक्दिन छिटो गरुम न प्लिज भन्न थालिन मैले पनि ok भनेर उन्लाइ सिधा गरेर bed मा सुताये अनि उनको खुट्टा को बिचमा छिरेर लाडो पुतिमा जोडिदिए । उनी सिस्कारी लिदैथिइन मैले उन्को खुट्टा फारेर लाडो पुतिमा जोडेर हल्क धक्का दिये । अलिकती छिरेको मात्र थियो उन्ले मलाई अङालो हालिन। मैले त्यै मौका मा जोर ले धक्का दिये । उनी चिच्याइन अलिकति आवाज निक्लिनासाथ मैले उन्को ओठमा मेरो ओठ जोडिदिए अनि एक्छिन सान्त बसे र बिस्तारै दूध चलौन थाले। उनी emotion मा थिइन मैले हल्का तलमाथी गरे उनी बिस्तारै बिस्तारै भन्दै थिइन। मैले दूध चुस्दै स्पिड बढाउन थाले उनी पनि बिस्तारै साथ दिन थालिन। उनी भर्जिन त थिइनन तर त्यति sex मा अनुभवी पनि थिइनन। emotion मा आएपछि आह आह उम्म उम्म जस्ता आवाज निकाल्दै थिइन जुन आवाजले मलाई अति चरम बिन्दु मा पुर्याउदै थियो। म laado पुरै पुति भित्र जोर जोर ले हालेर चिक्दै थिए। उनको आवाज परिवर्तन हुँदै थियो उनी love u baby ।। i love u so much अझै सारो गर्नु न प्लिज i am sick भन्दै थिइन। मैले नि दनादन चिकिरको थिए। मलाई नेपाली sex language मन पर्छ so म उनलाई नेपालीमा बोल न भन्दै थिये। उनी मलाइ चिक्नु साह्रो साह्रो चिक्नु मेरो पुति तपाइको lado ले सान्त पारिदिनु भन्दै थिइन म झन धेरै उत्तेजित हुन थाले। करिब 10 मिनेट पछि उनले आफ्नो जिउ हल्का छोडेर सुतिन अनि थाहा भयो कि उन्को पुति ले पानी छोडेछ भनेर। मैले लाडो पुति बाट निकाले अनि उनलाई भने अब माथी आउ तिमी लाडोमा बस । उनी बिस्तारै उठेर मेरो लाडोमा बसिन म उन्लाई अङालो मारेर चिक्न थाले किस गर्दै गर्दै। 5 7 मिनेटमा फेरि उनी सिथिल भइन अनि मैले उनलाई बोकेर bed मा ढल्काए र भने अब doggy position मा ल baby उन्ले नि हुन्छ भनेर बिस्तारै घोप्टो परिन । मैले पछाडिबाट लाडो छिराएर चिक्न थाले । उनी जोर जोर ले आह आह गर्दै थिइन म दूध समातेर दनाद्न चिक्दै थिए । एक्छिन पछि उनी अचानक पछाडी फर्केर मलाई अङालो हालिन अनि I love you so much । u make me satisfied भन्दै kiss गर्न थालिन मैले नि किस्स गर्न थाले। अनि अब छिटो सकुम है मलाइ नि जानू छ भनेर मैले उन्लाई काख्मा रखेर पुति मा फिट गरेर चिक्न थाले अब उनी र म दुबै चरम बिन्दु म थियौ। मैले उन्लाइ सोधे sperm कहा निकाल्नु भनेर। उनले मलाई taste गर्न मन छ मलाइ मुखमा देउ प्लिज भनिन मैले नि ओके भनेर उन्लाई lago छिराएर नै bed मा सुताये। अनि छिटोछिटो चिक्न थाले उनी common baby fuck me hard fast baby भन्दै अङालो मा जोरले बाधिन मैले बुझे अब उनको बेला भएछ भनेर। तातो महसूस भयो उन्को पानी निस्केछ पुति बाट मैले नि एक्छिन चिकेपछि मेरो नि निस्किन लागेको जस्तो लागेर भने baby मेरो माल निस्किन लाग्यो । उनी हतार हतार उठेर मेरो लाडो मुखमा लिएर चुस्न थालिन भित्र बाहिर गर्दै अनि भनिन नरोक्नु ल चुस्दा चुस्दै निकालिदिनु प्लिज अनि फेरि चुस्न थालिन म चरम्त्कोर्श बिन्दु मा थिये अनि।।। मेरो sperm उन्को मुख मै निस्कियो जोर को झटकासहित । उन्ले आखा बन्द गरिन तर मुखबाट लाडो निकालिनन पुरै निस्किसकेपछी बिस्तारै उनले मुखबाट लाडो निकालेर smile गर्दै मलाई अङालो मारिन अनि thank u so much . love u so much भनिन । एकछिन प्रेमलिला पश्चात् हामिले कपड़ा लगायौ अनि ready भयौ र बहिर निस्कियौ अनि नास्ता मगायेर खायौ। उनको साथ मा केही सम्झनाका लागि selfile लिएर हामी छुट्टीएर फेरि भेट्ने प्लान बनाउदै बाटो लाग्यौ। त्यस्पछी उनी सङ्ग 2 चोटि भेट भयो दुबै भेट धेरै नै यादगार रह्यो। उनी पनि नेपाली सेक्स स्टोरि सारै मन पराउछिन सायद पढदै होलिन। miss u baby 
पुति मा फिट गरेर चिक्न थाले पुति मा फिट गरेर चिक्न थाले Reviewed by Nepali kanchi on July 20, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.